أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۸ تير ۱۳۹۵
پس از حمله به حساب های کاربری مارک زاکربرگ، مالک فیس بوک، اکنون نوبت به ساندار پیچای رسیده است که توسط همان گروه هکری یعنی ‘OurMine’ مورد حمله قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تک شات، در پی این حمله هکری که شب گذشته اتفاق افتاد،هکرها پست هایی را در حساب کورای پیچای منتشر کردند و از آن جایی که این حساب با توییتر وی در ارتباط است، پست منتشر شده بر روی صفحه رسمی پیچای در توییتر و در معرض دید بیش از نیم میلیون کاربر قرار گرفت.

هنوز مشخص نیست که این تیم چگونه به حساب های کاربری افراد دسترسی پیدا می کنند اما به نظر می رسد روشی که این گروه هکری از آن برای نفوذ به حساب های کاربری افراد استفاده می کنند، با متدهایی که توسط سایر تیم های هکری مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت باشد.

از این رو، این گروه در تلاش است تا نام خود را به یک شرکت امنیتی به نام SecurityFirm تغییر دهد و خدمات مشاوره ای و پشتیبانی خود را به کاربران در خصوص پیشگیری از نفوذ هکرها ارایه دهد.

اگرچه این روش یعنی هک حساب های کاربری شخصیت های معروف، نمی تواند روش چندان مطلوبی برای جلب اعتماد کاربران باشد اما به هر حال، روشیست که تیم OurMine از آن برای معرفی توانمندی های خود بهره می گیرد و بدون شک می تواند نگاه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند.

یکی از اعضای این گروه در این خصوص عنوان می کند که ما تنها امنیت حساب های کاربری را مورد تست و بررسی قرار می دهیم و به کاربران راهکارهایی را به منظور افزایش ضریب ایمنی حساب های کاربریشان پیشنهاد می کنیم به طوری که کاربران عادی می توانند با پرداخت 5 هزار دلار این خدمات را دریافت کنند.

به گفته برخی از متخصصان این حوزه، تیم OurMine با استفاده از دیتابیس های قدیمی که حاوی پسوردها هستند به حساب های کاربری شخصیت های بزرگ دسترسی پیدا می کنند و هنوز مشخص نیست که آیا ساندار پیچای برای بازپس گیری حساب کورای خود مبلغی را به این گروه پرداخت کرده است یا خیر؛ چرا که تنها پس از گذشت چند ساعت، پست های منتشر شده در حساب کورا و توییتر وی حذف شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها