أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۸ تير ۱۳۹۵
اسطوره فوتبال آرژانتین به ستاره و بهترین گلزن تاریخ آلبی‌سلسته گفت که نباید از تیم ملی این کشور کناره‌گیری کند.
به گزارش پایگاه 598، لیونل مسی در پی شکست بامداد دوشنبه تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل شیلی در ضربات پنالتی در فینال کوپا آمه‌ریکای 2016 و تکرار سناریوی سال گذشته این رقابت‌ها، اعلام کرد قصد کناره‌گیری از تیم ملی فوتبال آرژانتین را دارد. در حالی ستاره 29 ساله آلبی‌سلسته قصد آویزان کردن کفش‌هایش در رده ملی را دارد که آرژانتین در سه فینال اخیر (جام جهانی 2014، کوپا آمه‌ریکا 2015 و 2016) شکست خورده و حسرت قهرمانی این تیم در رقابت‌های معتبر 23 ساله شده است.

دیه‌گو مارادونا که خود بین سال‌های 2008 و 2010 هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده داشته و مربی ستاره آلبی‌سلسته بوده است، در گفت‌و‌گو با روزنامه «ناسیون» آرژانتین گفت: مسی باید در تیم ملی آرژانتین بماند. او باید این تیم را در جام جهانی 2018 همراهی کرده و قهرمان جهان شود.

وی افزود: آنهایی که می‌توانند به پیشروی تیم ملی کمک کنند، باید در این تیم بمانند و افرادی که کمک کمتری از دست‌شان ساخته است، باید از تیم کنار بروند. آنهایی هم که می‌گویند مسی باید از تیم ملی آرژانتین کنار بکشد، افرادی هستند که نمی‌خواهند ببینند فوتبال آرژانتین به چه مصیبتی گرفتار شده است.

اسطوره فوتبال آرژانتین همچنین در مورد جنجال‌های اخیر فدراسیون فوتبال این کشور، اظهار داشت: واقعاً متأسفم و بابت اتفاقاتی که در فوتبال آرژانتین در حال رخ دادن است، عصبانی هستم. ما به پایین‌ترین سطح ممکن رسیده‌ایم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها