أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۰۸ تير ۱۳۹۵
مدیر برنامه مدافع سابق استقلال گفت:هواداران استقلال این موضوع را هم بدانند که فخرالدینی فصل قبل مجانی برای استقلال بازی کرد.
به گزارش پایگاه 598، مدیر برنامه میلاد فخرالدینی در گفت و گو با کاپ، در خصوص شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس اظهار داشت: ما مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته ایم و این را تایید می کنم.هر چند در این مقطع فکر نمی کنم زیاد جدی باشد. 

 

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که فصل قبل برای فخرالدینی افتاد امسال وسواس بیشتری برای انتخاب تیم وی خواهیم داشت. از باشگاه های ذوب آهن، گسترش و اکثر تیم های لیگ برتری پیشنهاد داریم و تا آخر هفته تیم جدید فخرالدینی مشخص خواهد شد.

 

مدیر برنامه های فخرالدینی در پایان گفت: دوست دارم هواداران استقلال این موضوع را هم بدانند که فخرالدینی فصل قبل مجانی برای استقلال بازی کرد و هیچ پولی هم از این تیم دریافت نکرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها