أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۴۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۰۸ تير ۱۳۹۵
علی صدقی بعد از یکسال با ضعف مفرط مدیریتی نتوانست کاری برای ۵۴۰۰ واحد مسکن مهر انجام دهد و واحدها را به مردم واگذار کند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، علی صدقی بعد از یکسال با ضعف مفرط مدیریتی نتوانست کاری برای ۵۴۰۰ واحد مسکن مهر انجام دهد و واحدها را به مردم واگذار کند!

شرکت مپسا ( مدیریت پروژه های ساختمانی ایران) یک شرکت دولتی زیرمجموعه سازمان گسترش است که در ابتدای دولت یازدهم با بدهی های دولت به بانک رفاه تهاتر شد و در مالکیت این بانک قرار گرفت. در این بین آنچه خصوصی سازی این شرکت را مبهم می‌ساخت وجود ۵۴۰۰ واحد مسکن مهر در دست احداث این شرکت در پرند بود.علی صدقی بعد از یکسال با ضعف مفرط مدیریتی نتوانست کاری برای ۵۴۰۰ واحد مسکن مهر (با پیشرفت حداقل ۵۰% در ابتدای تحویل این واحدها) انجام دهد و واحدها را به مردم واگذار کند! گفتنی است که علی صدقی ۲۳۴ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گرفت و مشکلات مردم همچنان پابرجا بود!

در هر حال «نسیم آنلاین» امیدوار است که مدیرعامل جدید بانک رفاه بتواند مپسا را به سرانجام برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۰
۱
امیدوارم عکس این افراد زیاد پخش نشود مردم عذاب میشوند
پاسخ
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
با این نظر موافقم .واقعا اثر منفی دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
۰
۰
انقلاب مستضعفین با مدیریت و راهبری دنیا پرستان و اشرافیان
پاسخ
فرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
۰
۰
حق الناس فقط همین...............جهنم همان والسلام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها