أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۵۱
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۰۸ تير ۱۳۹۵
جابری انصاری در اولین سفر خود به لبنان به‌عنوان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان تحولات منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسین جابری انصاری، معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه در دیداری سه‌ساعته با سید حسن نصرالله آخرین تحولات منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

پیش از این نیز معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه ایران که صبح دوشنبه وارد بیروت شد با مقام‌های ارشد لبنانی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

جابری انصاری که محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان او را همراهی می‌کند، ابتدا با تمام سلام نخست وزیر و سپس با جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان ملاقات و با آنان درباره روابط تهران و بیروت و تحولات منطقه و لبنان گفت‌وگو کرده بود.

این نخستین سفر جابری انصاری به لبنان به‌عنوان معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها