يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۷۵۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۰۸ تير ۱۳۹۵
وزیر خارجه عربستان با تکرار اتهامات خود علیه ایران گفت که تهران تلاش دارد ثبات منطقه را به هم بریزد.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از روزنامه عکاظ، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان با تکرار اتهامات سابق خود علیه ایران گفت تهران باید اصل حسن همجواری را رعایت کند و دست از صدور انقلاب بردارد.

در حالی که اسم ائتلاف عربستان به دلیل کشتار کودکان یمن در لیست سیاه سازمان ملل متحد قرار گرفته بود الجبیر مدعی شد که تمام دنیا می دانند ایران از تروریسم حمایت می‌کند و تلاش دارد منطقه را به هم بریزد.

عادل الجبیر افزود که طرح صلح عربی مبنای هرگونه مذاکره در مورد صلح در خاورمیانه خواهد بود.

وزیر خارجه عربستان همچنین با تکرار اتهامات خود علیه حزب‌الله لبنان گفت: حزب الله تلاش‌ها برای برون رفت از خلأ ریاست جمهوری در لبنان را ناکام گذاشته است.

الجبیر موضع عربستان در مورد سوریه را بار دیگر تکرار کرد و گفت: بشار اسد چه با روش مسالمت آمیز و چه نظامی باید از قدرت کناره گیری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۰
۰
وقتی بجای اقتداروصلابت ودرایت ، لبخند بناگوش دررفته باشد ، جبیر که هیچ ... هم برای ما خط ونشان می کشد ...سخنان اخیر آقا ( امام خامنه ای ) را خوب گوش کنید ، بعد ، درک می کنید ...
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
۰
۰
اینگونه اظهار نظرها مربوط به ضعف وزارت خارجه است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها