أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۸ تير ۱۳۹۵
تیم ملی تیر اندازی کشورمان درمسابقات جام جهانی باکو اولین مدال تاریخ را به قیمت رقابت با رژیم اشغالگر قدس بدست آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسابقات جام جام جهانی باکو با حضور 80کشور در جمهوری آذربایجان از تاریخ یکم تیر ماه آغاز شد و ایران با 19 ورزشکار در این رقابت ها حضور یافت.
 
مسابقات در بخش تفنگ بادی به دور نهایی رسید و حسین باقری نماینده ایران در این رشته توانست به فینال راه یابد و در دور نهایی می بایست با 6ورزشکار دیگر رقابت خود را برای کسب مدال ادامه دهد.
 
 طبق شنیده ها با تصمیم سرپرست تیم اعزامی حسین باقری علیرغم  میل باطنی اش بابت حضور نماینده ای از  رژیم اشغالگر قدس در رقابت فینال به ادامه مسابقه پرداخت و اولین مدال ایران در بخش 10متر مردان را بدست آورد.
 
نکته حائز اهمیت این مسابقه در دو بخش قابل تامل است. اول اینکه نماینده رژیم صهیونیستی در این گروه بود و از طرفی دیگر اولین مدال تاریخ ایران در این رشته می توانست با درخشش حسین باقری رقم بخورد.
 
یک تصمیم می توانست ما را به یک مدال و یا یک اعتقاد و باور برساند که سرپرست کاروان ایران مدال را بر اعتقاد و باور ارجحیت داد و حسین باقری اولین مدال نقره ایران را در حالی بدست آورد که نماینده اسرائیل نامش در کنار وی و در گروه فینال قرار داشت.
 
طبق اطلاع ما از منابع آگاه سرپرست تیم اعرامی معتقد بوده که بدلیل اینکه رقابت رو در رو و نفر به نفر نیست ابرادی برای ادامه رقابت وجود ندارد.
 
ورزش ما به خاطر اعتقاداتش سال های متمادی هزینه های زیادی را متحمل شد و مدال های متعددی را از دست داد تا بر باور و اعتقادش راسخ بماند.
 
تصمیم سرپرست کاروان اگر چه معتقدیم با هماهنگی با رئیس فدراسیون گرفته شده است اما ارزش یک مدال خیلی از ارزش ها را از ورزش ایران گرفت. شیرینی اولین مدال به کام ما تلخ شد اما فدراسیونی ها عقیده دیگری دارند.
 
کلهر مدیر روابط عمومی فدراسیون تیر اندازی در این باره معتقد است: ما توانستیم این افتخار را بدست بیاوریم و از نظر ما این اتفاق خوبی بود و مسابقات تیراندازی به دلیل نوع برگزاری که امتیازی محسوب می شود و ورزشکاران رو در روی یکدیگر قرار نمی گیرند اشکالی به این مدال وارد نمی کند چرا که امتیازات هر ورزشکار به طور جداگانه جدول را رقم میزند.
 
کلهر همچنین اعلام کرد تیم ملی ایران فردا به میهن باز میگردد.
 
به هر حال ما در تلاش هستیم تا شخص اول تیراندازی در این باره اظهار نظر کند که تا به این لحظه تلفن همراه وی خاموش می باشد و هنوز موفق به تماس با وی نشدیم.
 
ایران یک مدال ارزشمند بدست آورد اما مسئولان ورزش باید در این باره پاسخگو باشند و ارزش گذاری کنند و یا بهتر این که در این باره و موارد مشابه احتمالی یک ساز و کار و قانون مدون به فدراسیون ها ابلاغ شود و تصمیمات در این مواقع بدون شک و شبهه گرفته شود. 
 
نماینده ایران در یک رقابت هر چند رو در رو نبود اما در یک قاب جدول قرار گرفت و این یعنی حضور رژیم غاصب صهیونیستی در این رقابت به عنوان یک کشور لحاظ شد و باید هرچه سریعتر این موضوع آسیب شناسی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۰
۰
خیلی کار خوبی کرده مسابقه داده و مدال هم آورده و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را هم به احتزاز در اورده و پوزه اسرائیل را هم به خاک مالیده اگر در مسابقه حاضر نبود و به نفع اسرائیل کنار میکشید خوب بود باید با اینها در مسابقات بین المللی حاضر و مسابقه داد و اینطوری پوزه آنها را بخاک مالید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
۰
۰
میگم دنبال ضد ارزشها تو کشورمون باشید . بسه اینهمه ظاهر نمایی.ضد ارزش حقوق کارمندان دولتی تو سازمان فنی و حرفه ای رو میگن که با دو تابچه و 15 سال سابقه میگیره 1200000 . اونوقت یه مدیر دولتی میگیره خدادتومن. فلان مدیر میاد سرکار و کتاباشو به سازمان خودش قالب میکنه با درامد میلیاردی و زنش رو میکنه مشاور خودش با حقوق 5 میلیونی و پاداش سکه و .... .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها