أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۸۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۹ تير ۱۳۹۵
تروریست‌های داعش صبح امروز سعی داشتند به منطقه «عامریه» در جنوب فلوجه حمله کنند که نیروهای امنیتی و عشایر ضربه سختی به آن‌ها وارد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فرماندهی پلیس استان الانبار اعلام کرد که نیروهای امنیتی و عشایر این استان توانسته‌اند 450 خودروی تروریست‌های داعش را در منطقه «عامریه» منهدم کنند.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، تروریست‌های داعش سعی داشتند با انبوه خودروهای انتحاری به منطقه عامریه در 23 کیلومتری جنوب فلوجه حمله کنند که با حضور نیروهای امنیتی و عشایر الانبار و پشتیبانی نیروهای هوایی عراق 450 خودروی تروریست‌ها منهدم شد.

در این مقاومت نیروهای عراقی، جنگنده‌های ارتش عراق، به شدت منطقه را بمباران کردند و نقش بارزی در دفع حمله تروریست‌ها داشتند.

شهر فلوجه و مناطق اطراف آن پس از یک ماه و سه روز عملیات نظامی، روز یکشنبه (6 تیر) به طور کامل آزاد شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها