أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۸۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۹ تير ۱۳۹۵
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر تهران از ساعت 10:30 صبح روز جمعه از مسیرهای تعیین شده به سمت دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، رمضان شریف در نشست مطبوعاتی که روز چهارشنبه برگزار شد، افزود: خطیب نماز جمعه این هفته تهران آیت‌الله سیداحمد خاتمی خواهد بود و سخنران قبل از خطبه روز جهانی قدس سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه خواهند بود که آخرین تحولات سیاسی و امنیتی منطقه و شرایط امروز مبارزات ملت فلسطین را تبیین خواهد کرد.

وی افزود: در بیش از 850 شهر کشور راهپیمایی روز قدس از مساجد بزرگ و میادین اصلی شهرها به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد. در تعداد زیادی از استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور سخنرانان پیش از خطبه‌ها در سطح ملی هستند که آخرین تحولات منطقه و وضعیت فلسطین را برای مردم تبیین می‌کنند.

وی همچنین گفت: بیش از 3500 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها