يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۸۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۹ تير ۱۳۹۵
هیئتی از مدیران رسانه ملی به نمایندگی دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما، از داوود رشیدی، هنرمند نامدار سینما، تئاتر و تلویزیون عیادت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،  علیرضا برازش، مدیر شبکه یک سیما، داوود نعمتی، مدیرکل روابط عمومی رسانه‌ ملی، کامبیز اخوان صفا، قائم مقام مدیر شبکه یک سیما، و حجت الاسلام رحیم‎زاده، مدیر گروه معارف شبکه یک، از داوود رشیدی، هنرمند باسابقه کشورمان، عیادت کردند. در این دیدار، حاضران ضمن ابلاغ سلام رئیس سازمان صدا و سیما و معاون سیما به استاد رشیدی، تندرستی روز افزون وی را از خداوند مسئلت کردند.

همسر استاد رشیدی نیز در این ملاقات، ضمن قدردانی از حسن توجه رئیس رسانه ملی به این هنرمند پیش‌کسوت، گزارشی از روند درمان وی ارائه کرد.

احترام برومند درباره وضع سلامت همسرش گفت: آقای رشیدی در حال حاضر روند درمان را طی می کند و حال عمومی ایشان خوب است.

وی  همچنین از دکتر حسینی، رئیس مرکز بهداشت صداوسیما، به دلیل پیگیری مسائل درمانی استاد رشیدی قدردانی کرد.

داوود رشیدی در سال1312 در تهران متولد شد. وی بازی در حدود 40 فیلم سینمایی و 50 سریال تلویزیونی و تعداد زیادی تله تئاتر را در کارنامه کاری خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها