أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۸۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۹ تير ۱۳۹۵
هواداران پرسپولیس ده برابر طارمی از رضاییان دلخورند و او را عامل جدایی مهاجم آقای گل سرخپوشان می دانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، شایعه شده رامین رضاییان، مهدی طارمی را به ترکیه دعوت کرد و آقای گل به خرج رامین به ترکیه رفت و درست به همین دلیل هواداران پرسپولیس از دست رامین دلخور هستند.

 

پس از سفر این دو پرسپولیسی به ترکیه رسانه ها مدعی شدند طارمی برنامه ای برای رفتن به ترکیه نداشت اما باشگاه ریز اسپور به رضاییان گفته بود فقط در صورتی با تو قرارداد می بندیم که طارمی را هم با خودت بیاوری. رامین هم به مهدی می گوید بیا یک سر با هم برویم ترکیه و اگر پیشنهاد ریز اسپور خوب نبود، با هم برمی گردیم که طارمی هم ابتدا فقط برای تفریح می رود اما آنجا پیشنهاد سه میلیارد و یک صد و پنجاه میلیون تومانی ریزاسپور دست و پای طارمی را شل می کند و او با ترک ها قرارداد می بندد.

 

ترک ها به خود رامین هم دو میلیارد و صد میلیون تومان پیشنهاد می دهند و رضاییان هم امضا می کند. بر این اساس طارمی و رضاییان قرارداد دو ساله ای را با این باشگاه ترکیه ای امضا کرده و تست های پزشکی را هم پشت سر گذاشتند.

 

حالا هواداران پرسپولیس با استناد به این ادعا می گویند رامین باعث شد طارمی وسوسه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها