أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۸۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۹ تير ۱۳۹۵
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶ درصد افزایش به ۱۳۲۹ دلار و ۷۵ سنت رسید که سومین افزایش در ۴ جلسه گذشته بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در حالی که ابهام در بازار به دلیل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا همچنان بر بازارهای مالی سایه افکنده است، طلا امروز کاهش قیمت های جلسه گذشته را ترمیم کرد.

در حالی که پس از افزایش قیمت طلا  در نتیجه رای انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا، تجار اقدام به برداشت سود کرده بودند، قیمت فلز زرد دیروز افت 0.9 درصدی را تجربه کرد. طلا که روز جمعه تا 1358 دلار و 20 سنت بالا رفت، از ابتدای امسال تاکنون 24 درصد افزایش قیمت داشته است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.6 درصد افزایش به 1329 دلار و 75 سنت رسید که سومین افزایش در 4 جلسه گذشته بود.

قیمت طلای آمریکا نیز با 0.4 درصد افزایش به 1323 دلار و 50 سنت رسید.
ادوارد میر، تحلیلگر موسسه اف سی استون گفت: «به رغم تقویت قابل توجه شاخص های بورس در بازارهای جهان در روز سه شنبه، ما مطمئن نیستیم که آیا این الگوها تا پایان هفته نیز تداوم خواهد یافت یا نه و اینکه غافلگیر نخواهیم شد اگر تا روز چهارشنبه شاهد افت بیشتر شاخص های بورس باشیم.»

«در نتیجه، طلا احتمالا افت قیمت تجربه شده در روز سه شنبه را جبرانخ واهد کرد و احتمالا اتفاقات ژئوپلتیک در خارج از اروپا عامل دیگری برای تقویت قیمت طلا خواهد بود.»
جیانگ شو، تحلیلگر گروه طلای شاندونگ چین گفت، طلا احتمالا در 2 تا 3 هفته آینده به رقمی بین 1400 تا 1450 دلار خواهد رسید، به شرطی که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به عنوان یک تهدید بلندمدت برای توسعه اقتصادی جهانی تحلیل نشود.

وی افزود: «اگر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به عنوان عاملی با تاثیر شدید بر بازار تحلیل شود، بانک های مرکزی برای آرام کردن بازارها وارد خواهند شد و این اتفاق خوبی برای طلا نخواهد بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها