يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۸۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۰۹ تير ۱۳۹۵
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که اگر رامین رضاییان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، بیش از 70 درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده باشد، این باشگاه می تواند رضایت نامه اش را صادر نکند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، مهدی تاج بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع هواداران پرسپولیس که برابر فدراسیون فوتبال تجمع کرده بودند، گفت: اگر باشگاه پرسپولیس بیش از 70 درصد از مبلغ قرارداد رامین رضاییان را پرداخت کرده باشد، این بازیکن نمی تواند قرارداد خود را فسخ کند.

 

وی افزود: اگر باشگاه مدارک این پرداخت ها را ارائه کند، می تواند مانع از صدور آی تی سی رضاییان شود .هواداران پرسپولیس بعد از اعلام امضای قرارداد رامین رضاییان با باشگاه ریزه اسپور ترکیه امروز برابر فدراسیون فوتبال تجمع کرده و به رای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درباره آزاد اعلام کردن این بازیکن اعتراض داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها