کد خبر: ۳۸۲۸۵۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۰۹ تير ۱۳۹۵
نامه سرگشاده دوازده تشکل دانشجویی خطاب به وزیر راه و شهرسازی:
دوازده تشکل دانشجویی سراسر کشور در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر راه و شهرسازی اعتراض خود را نسبت به بازداشت سید میثم صفاییان لیدر کامیونداران معترض سیستم حمل و نقل در کشور اعلام داشتند./این آزمونی بزرگ برای شماست تا نشان دهید آیا همانگونه که در حرف به لیبرالیسم معتقید در عمل نیز یک لیبرال هستید. آیا آزادی در قاموس شما تنها به آزادی بیان محدود می شود یا آزادی پس از بیان نیز محترم شناخته می شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ضعف های نظارتی ، فساد های شرکت های باربری و مشکلات عمده سیستم حمل و نقل کشور باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برای کامیون داران پایانه بندرعباس و سراسر کشور شد و درنهایت منجر به اعتراض آنان گردید. پس از گذشت چند روز از اعتراضات کامیون داران سید میثم صفائیان نماینده رانندگان پایانه بندرعباس بازداشت و در 23 اردیبهشت ماه به دادسرا منتقل شد.

به همین منظور دوازده تشکل دانشجویی سراسر کشور در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر راه و شهرسازی اعتراض خود را نسبت به بازداشت سید میثم صفاییان لیدر کامیونداران معترض سیستم حمل و نقل در کشور اعلام داشتند.




جناب آقای آخوندی

یادگار گرامی علامه امینی (ره) صاحب کتاب گرانقدر الغدیر

داماد عزیز حضرت آیت الله رسولی محلاتی نماینده امام در بنیاد مسکن

باجناق شایسته حجج الاسلام ناطق نوری و شهیدی محلاتی

و وزیر محترم راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران

با سلام

از آنجا که شما در سایه سار نظام جمهوری اسلامی تبدیل به یکی از بلندگوهای تبلیغ لیبرالیسم شده اید و هر از چندگاهی از مزیت های مکتب لیبرالیسم سخن می گویید به استحضار می رساند که یکی از اصولی که در لیبرالیسم اهمیت دارد، رقابت سالم، حذف رانت، حفظ حقوق شهروندی و حق اعتراض و آزادی بیان است. به استحضار می رساند سید میثم صفاییان به عنوان نماینده جمعی از رانندگان کشور در راستای استفاده از حقوق شهروندی خود که شما بسیار از آن سخن گفته اید به علت اعتراض نسبت به وجود فساد، رانت و رابطه، حذف فضای رقابتی سالم از پایانه های کشور بالاخص پایانه باری بندرعباس که زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است بازداشت شده است. لذا خواهشمند است که حداقل به اصول لیبرالیستی و حقوق شهروندی که مدتها در وصف آن سخن گفته اید پایبند باشید و ضمن همراهی با رانندگان زمینه رشد آزادی بیان و آزادی پس از بیان، ریشه کنی فساد و تبعیض و ایجاد سیستم رقابت سالم را در پایانه های کشور بوجود آورید و با ضمن پاسداشت آزادیخواهان و عدالتخواهانی که در راستای مبارزه با ظلم و فساد در مجموعه شما به پا خاسته اند زمینه عزل افراد فاسد را فراهم کرده و زمینه آزادی سید میثم صفاییان را فراهم آورید که از سه هفته گذشته تا کنون در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برد.

این آزمونی بزرگ برای شماست تا نشان دهید آیا همانگونه که در حرف به لیبرالیسم معتقید در عمل نیز یک لیبرال هستید. آیا آزادی در قاموس شما تنها به آزادی بیان محدود می شود یا آزادی پس از بیان نیز محترم شناخته می شود. آیا شما تنها به فساد در دستگاه های دیگر که جهت گیری سیاسی متفاوتی با شما دارند حساس هستید و یا با فساد در مجموعه خودتان نیز برخورد می کنید؟ و یا خیر و وجود رانت، تبعیض، ظلم و پایمال شدن حقوق شهروندی را در زیر مجموعه خود محترم می شمارید؟ این آزمونی بزرگ برای سنجش میزان وفاداری شما به مکتب لیبرالیسمی است که بارها از آن سخن گفته اید.

به امید ظهور عدالت گیتی گستر

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه رفسنجان
مجمع دانشجویان عدالتخواه یاسوج
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان یزد
انجمن اسلامی دانشجویان عدالتخواه سبزوار
مجمع دانشجویی آرمان آزاد
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه فسا
مجمع عدالتخواه دانشگاه فناوری های نوین قوچان
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران (آرمان)
مجمع دانشجویی آرمان شیراز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها