يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۸۵۹
زمان انتشار: ۱۶:۳۳     ۰۹ تير ۱۳۹۵
سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان علی صدقی به صورت رسمی از مدیرعاملی بانک رفاه کارگران برکنار شد تا محمدعلی سهمانی جایگزین وی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، مراسم معارفه محمد علی سهمانی مدیر عامل جدید بانک رفاه کارگران با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

گفتنی است سهمانی پیش از این مدیر عاملی بانک توسعه تعاون را در کارنامه کاری خود دارد. علی صدقی در پی افشای فیش حقوقی نجومی از مدیرعاملی بانک رفاه کارگران برکنار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها