يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۸۷۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۰۹ تير ۱۳۹۵
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: اگر حسن‌زاده به سایپا هم نمی‌رفت او را به پرسپولیس نمی‌دادم.
به گزارش پایگاه 598 ، سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مسعود حسن‌زاده و  اینکه شایعه شده باشگاه پرسپولیس خواهان این بازیکن است گفت: مسعود حسن‌زاده امروز به سایپا پیوست. باشگاه سایپا پول رضایت‌نامه او را واریز کرد و رضایت‌نامه او صادر شد اما اگر حسن‌زاده به سایپا هم نمی‌رفت او را به پرسپولیس نمی‌دادند.

وی ادامه داد: ما هنوز بابت حق رشد پیام صادقیان و همچنین مبلغ انتقال محسن مسلمان از پرسپولیس طلبکاریم بنابراین به هیچ عنوان به این باشگاه بازیکن نمی دهم. من بلدم به عنوان مدیرعامل باشگاه چگونه منافع باشگاه و بازیکن را همزمان حفظ کنم البته اول به فکر منافع باشگاه هستم اما هیچ وقت نمی‌خواهم رابطه بازیکن و باشگاه خراب شود و تعادلی بین آنها برقرار می‌کنم.

آذری در مورد اینکه منظورش باشگاه پرسپولیس است گفت: منظور من شخص خاصی نیست من فقط گفتم به عنوان مدیرعامل باشگاه چه وظایفی را دارم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه امروز هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون تجمع کردند و بابت جدایی طارمی و رضائیان به رئیس فدراسیون معترض شدند گفت: نمی‌خواهم به این مسئله ورود کنم زیرا در حیطه وظایف من نیست ضمن اینکه من اطلاعی از مفاد قرارداد آنها ندارم.

آذری در مورد اینکه هواداران ذوب آهن نگران خط حمله این تیم در فصل آینده هستند گفت: من برای هواداران واقعی ذوب آهن احترام قائل هستم اما باور کنید نباید آنها نگران وضعیت ذوب آهن باشند. زمانی هم که من به ذوب آهن آمدند برخی نگران سقوط ذوب آهن بودند اما دیدید که چه اتفاقی افتاد. پنجره نقل و انتقالات تا 26 شهریور باز است و ما تا آن زمان بازیکنان مدنظر خود را جذب خواهیم کرد.

وی افزود: در فضای مجازی گاهی اوقات برخی فحاشی هم می‌کنند اما باور کنید این بدگویی‌ها انرژی ما را برای بهتر کار کردن بیشتر هم می‌کند. هواداران ذوب آهن نگران این تیم نباشند و بدانند که مسئولان باشگاه به اندازه آنها شرایط فوتبال را می‌فهمند.

مدیرعامل ذوب‌ آهن در مورد سفر گل محمدی به برزیل گفت: او روز سوم جولای راهی برزیل می‌شود تا بازیکنان مدنظرش را جذب کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها