يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۸۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۹ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، مسوولان پرسپولیس که نتوانسته اند مطابق انتظارات در فصل نقل و انتقالات حضور یابند برای خط دفاعی خود با توجه به جای خالی یک بازیکن لیگ برتری جذب شجاع خلیل زاده را بار دیگر در دستور کار قرار داده اند.


پرسپولیسی ها که برای به خدمت گرفتن این بازیکن از مقطع پایانی فصل گذشته رایزنی خود را آغاز کرده بودند در نهایت با توجه به قراردادی که این بازیکن با سپاهان داشت در این راه ناکام ماندند. در ادامه نیز عبدالله ویسی اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد و اجازه خروج به او نمی دهند. اما در ادامه بازار نقل و انتقالات با توجه به اینکه پرسپولیسی ها با چهار بازیکن خط دفاع میانی خود قطع همکاری کرده اند و تنها موفق به جذب سیدجلال حسینی و آنتونی ماریچ شده اند سخت به دنبال جلب رضایت مسوولان سپاهان هستند.


پرسپولیس در این پست حامد آقایی را نیز به خدمت گرفته اند که شرایط سنی او باعث شده تا آنها در شرایط عادی به عنوان بازیکن فیکس و صد در صد روی او باز نکنند و به دنبال این باشند تا این بازیکن در کوران مسابقات تجربه لازم را در این رابطه کسب کند.


علی اکبر طاهری امروز در گفتگوی خود با هواداران به آنها قول جذب یک مدافع از تیمی شهرستانی را داده است که با نگاهی به شرایط تیم ها می توان به راحتی حدس زد که سرپرست سرخپوشان نگاهش به سمت شجاع خلیل زاده است و این بازیکن نیز که بارها علاقه خود برای حضور در پرسپولیس و شاگردی برانکو ایوانکوویچ را اعلام کرده بود، می خواهد در جمع سرخپوشان پروژه حضور خود در تیم ملی را سرعت بخشد.


با این حال باید دید مسوولان سپاهان که طی روزهای اخیر بارها در صحبت های خود اعلام کرده بودند به این بازیکن اجازه خروج از جمع خود را نخواهند داد با چه پیشنهادی از سوی پرسپولیس مواجه خواهند شد و طاهری چطور پای این بازیکن را به باشگاه باز خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها