کد خبر: ۳۸۲۹۰۰
زمان انتشار: ۰۱:۳۷     ۱۰ تير ۱۳۹۵
کفش های ماژولار SHOOZ به راحتی برای موقعیت های مختلف تغییر چهره می دهند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آخرین خبر، دنیا دنیای نوآوری است. هر روز اخبار جدیدی می شنویم که از خلق محصولات جدید با کارآیی جدید خبر می دهند. یکی از مشکلاتی که همه ما با آن دست و پنجه نرم کرده ایم، خرید کفش برای موقعیت ها و مناسبت های مختلف است، و مشکل زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که عازم سفر می شویم و همراه بردن چند جفت کفش فضای بسیار زیادی از چمدان ما را خواهد گرفت. حالا با معرفی کفش های ماژولار SHOOZ این مشکل حل شده است.

این کفش های ماژولار می توانند تغییر چهره بدهند و برای هر موقعیت و مناسبتی استفاده شوند. SHOOZ نوعی کفش است که به راحتی طبق سلیقه افراد تغییر شکل می دهد و اجزا آن با زیپ به هم متصل می شوند. رویه ی کفش از بخش زیرین آن جدا می شود و با رویه ای با طرح جدید می توانید کفشی کاملا جدید به پا داشته باشید ؛ از مدل کفش های راحتی تا کفش هایی مناسب موقعیت های رسمی. این کفش ها را حتی در باشگاه ورزشی هم می توان استفاده کرد. رویه های قابل تعویض آن به راحتی مسطح شده و حمل آنها در چمدان بسیار ساده است.

طراحان این کفش ادعا می کنند که با استفاده از این کفش ها می توان مبلغی هم پس انداز کرد چرا که شما باید فقط برای خرید طرح های جدید هزینه پرداخت کنید. SHOOZ در ایتالیا طراحی و ساخته می شود و در حال حاضر در سایت Indiegogo قابل سفارش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها