أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۹۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۰ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، تازه‌ترین خرید پرسپولیس برای لیگ شانزدهم، صادق محرمی است؛ بازیکن کمتر دیده شده ملوان انزلی که سرخ‌ها امیدوارند کیفیت خوبی داشته باشد. یکی از نکات امیدوارکننده برای پرسپولیسی‌ها می‌تواند این باشد که محرمی قبل از پیوستن به پرسپولیس، با صبای قم قرارداد بسته بود. علی دایی قبلا نشان داده که در تشخیص استعداد بازیکنان، قدرت زیادی دارد. همین که دایی بازیکنی مثل محرمی را پسندیده بود می‌تواند یک نقطه قوت برای او محسوب شود. همچنین محمد امین آرام‌طبع نیز مدعی است علی دایی به او مشورت داده و گفته راهی پرسپولیس شود. آرام‌طبع بازیکنی بود که پارسال هم دایی اعتقاد زیادی به او داشت و در هر 30بازی لیگ از وی استفاده کرد. به این ترتیب تعداد بازیکنان مقبول دایی در ترکیب پرسپولیس لیگ شانزدهم، به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. او پیش‌تر نفراتی مثل امید عالیشاه، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و علی علیپور را هم خودش به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها