أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۳۰۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۰ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، برانکو خیلی پیش تر از آقای گل امید بریده بود. امروز او دغدغه بزرگ‌تری دارد و آن، پیدا کردن بازیکنی است که موقعیت‌های پرسپولیس را به گل بنشاند.

تیم برانکو آقای گلش را از دست داده و در خط حمله جز علی علیپور کسی را ندارد. پرسپولیس البته بازیکن گلزن کم ندارد اما از بدشانسی‌اش هیچ کدام از آنها مهاجم نیستند؛ نه ساسان انصاری، نه وحید امیری و نه حتی امید عالیشاه که نیمه اول لیگ پانزدهم را در خط حمله سر کرد. شهاب زاهدی هم البته مهاجم است اما نه آنقدر باتجربه که حضورش برای بازی‌های نفسگیر پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کافی باشد. به همین خاطر است که پروفسور خواهان جذب یک مهاجم خارجی شده. البته پیش از رفتن طارمی هم قرار بود یک خارجی را برای جانشینی جری بنگستون بیاورند اما حالا این بازیکن باید جانشین آقای گل شود که پرسپولیس را پیچاند- چون پولش نقد نبود- و دست برانکو را گذاشت لای پوست گردو.

حالا او مجبور است مهم‌ترین روزهایش در اردوی اوکراین را برای پیدا کردن مهاجم هزینه کند. این مهاجم چه ایوان کرشتانوویچ باشد و چه هر بازیکن دیگری، قرار است در اوکراین خودش را به پرسپولیس برساند و ضامن‌اش برای امضای قرارداد هم تاییدیه برانکو است. مردی که حالا با یک خط حمله خالی تنها مانده و از بدشانسی، هیچ کدام از گلزن‌های تیمش مهاجم نیستند.

با این حال اگر هیچ مهاجم خارجی چشمش را نگیرد و سجاد شهباززاده- که به بهانه انتقال به ترکیه رضایتنامه‌اش را از استقلال طلب کرده تا بتواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد- هم نیاید، برای برانکو چاره‌ای نمی‌ماند جز فرستادن هافبک‌های گلزن تیمش به خط حمله. اینگونه که علی علیپور می‌شود مهاجم نوک و آن وقت از بین وحید امیری، ساسان انصاری و امید عالیشاه یک نفر کمی عقب‌تر از او در خط حمله دو نفره قرار می‌گیرد. شاید هم رضا خالقی‌فر برود در نوک حمله و علیپور را کنارش به بازی بگیرند.

تغییر اول اما محتمل‌تر به نظر می‌رسد. تغییری که مرد کروات در مصاحبه‌های پیشین‌اش بارها به آن اشاره کرده بود و دیروز هم امیدوارانه می‌گفت: «شما به سختى مى‌توانید کسى را جانشین بهترین گلزن فصل گذشته کنید اما تصور من این است که پرسپولیس یک خط حمله فوق‌العاده دارد. با همین بازیکنانى که داریم، جاى خالى طارمی را پر می‌کنیم.»

با این حال او همچنان امیدوار است به جذب یک گلزن اروپایی و عجیب اینکه باشگاه خودسرانه برای جذب مهاجم در تلاش است. آنها ابتدا به بهانه هموطن بودن پروپژیچ با برانکو می‌خواستند پیراهن پرسپولیس را به تن این مهاجم کروات بپوشانند که پروفسور رضایت نداد و حالا هم بی‌خبر از او افتاده‌اند دنبال آلوز نانگ. این بازیکن کامرونی اما هنوز نتوانسته خود را به نزدیکی‌های پرسپولیس برساند و باید تا بازگشت تیم از اوکراین و مشخص شدن وضعیت آلترناتیوهای اروپایی آقای گل، منتظر بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها