أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۳۰۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۱۰ تير ۱۳۹۵
باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد که با مهاجم جدایی‌طلب این تیم برخورد لازم صورت پذیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در پی سفر سجاد شهباززاده به کشور ترکیه و مذاکره با تیم آلانیای اسپور آن هم برخلاف مفاد قرارداد این بازیکن، باشگاه استقلال طی نامه‌ای به سازمان لیگ، تخلفات این بازیکن با استناد به مواد شش، هفت و هشت قرارداد میان باشگاه استقلال و او را اعلام کرد.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد تا پرونده این بازیکن را جهت برخورد قانونی بررسی کند. همچنین باشگاه استقلال از سازمان لیگ نسبت به این تخلفات درخواست ضرر و زیان کرده است. شهباززاده با باشگاه استقلال به مدت یک فصل دیگر قرارداد دارد و این باشگاه برای دفاع از حقوق هواداران خود برای برخورد با این تخلفات اقدام کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها