أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۳۰۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۰ تير ۱۳۹۵
3 ملی‌پوش بوکس حرفه‌ای ایران که باید در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو به ونزوئلا می رفتند، به دلیل عدم صدور روادید از این سفر بازماندند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سجاد محرابی، سجاد محمدپور و امین قاسمی پور، سه ملی پوش بوکس حرفه ای ایران که قرار بود در مسابقات حرفه ای ونزوئلا (آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک) شرکت کنند، به دلیل عدم صدور روادیدشان نتوانستند به این کشور سفر کنند. بدین ترتیب و به طور قطع، بوکس ایران در المپیک ریو تنها یک نماینده خواهد داشت.

این سه بوکسور قرار بود از ایران به آلمان بروند و از آنجا به فرانسه سفر کنند و پس از حضور 12 ساعته در این دو فرودگاه و اخذ ویزای فرودگاهی، عازم ونزوئلا شوند که فرانسوی ها ویزای فرودگاهی صادر نکردند و سفر این سه بوکسور به ونزوئلا نیز لغو شد.

احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم، تنها نماینده ایران در ریو خواهد بود که سهمیه خودرا از مسابقات بوکس حرفه ای گرفت.

روزبهانی در المپیک 2012 لندن هم حضور داشت و تا جمع هشت بوکسور پایانی هم بالا رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها