أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۰۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۱۰ تير ۱۳۹۵
بندی در قرارداد مهاجم تیم فوتبال استقلال وجود دارد که براساس آن او می‌تواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سجاد شهباززاده امروز (پنجشنبه) در حالی برای مذاکره با باشگاه آلانیای ترکیه به این کشور سفر کرده است که بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده طبق بند قرارداد شهباززاده، این بازیکن باید برای رفتن به خارج از کشور با باشگاه استقلال به توافق برسد.

 

در یکی از بندهای قرارداد شهباززاده که دومین فصل حضورش در استقلال را پشت سر گذاشت، آمده است که اگر وی در سال سوم حضورش در استقلال پیشنهاد خارجی دریافت کند، می‌تواند با دادن بخشی از مبلغ قرارداد تیم خارجی به استقلال، به تیم مذکور برود. موردی که افشارزاده در مصاحبه‌اش به آن اشاره کرده، همین مسئله است، اما با توجه به اینکه شهباززاده از استقلال طلب دارد، می‌تواند طلبش را ببخشد تا از قرارداد جدیدش با تیم ترکیه‌ای مبلغ دیگری به آبی‌پوشان ندهد. مهاجم استقلال با توجه به این بند، توانسته با تیم ترکیه‌ای مذاکره کند و ظاهراً خیالش بابت فسخ قراردادش راحت است.

 

اگر شهباززاده راهی آلانیای ترکیه شود، این انتقال برای استقلالی‌ها و مهاجم جوان‌شان دو سر برد خواهد بود، چرا که این باشگاه مقدار زیادی از طلب شهباززاده را پرداخت نکرده و در صورت پیوستن شهباززاده به تیم ترکیه‌ای از پرداخت این طلب راحت می‌شود. از طرفی شهباززاده هم می‌تواند این طلب را ببخشد و دیگر به باشگاه استقلال مبلغی برای پیوستن به تیم آلانیااسپور ندهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها