يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۰۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۱ تير ۱۳۹۵
مدافع ملی‌پوش سابق سپاهان در صورتی که بخواهد در ایران به بازی ادامه دهد در سپاهان فعالیت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،  احسان حاج‌صفی که این روزها مشتریان فراوانی دارد، شایعه بازگشتش از فوتبال اروپا به ایران قوت گرفته و احتمال دارد برای فصل جدید به یک تیم داخلی که شایعه حضور در استقلال تهران جدی شده است.

تیم‌های استقلال و سپاهان در این بین رقابت شدیدی را برای جذب این بازیکن آغاز کردند اما عبدالله ویسی سرمربی سپاهان با صراحت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت، مطمئن باشید اگر حاج‌صفی بخواهد در ایران بازی کند مقصد بعدی او به طور حتم سپاهان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها