أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۳۰۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۱۱ تير ۱۳۹۵
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای مدتی 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته یا مدیر بانکی مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد.
به گزارش پایگاه 598، پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره دریافت حقوق‌های نجومی برخی از مدیران و اعلام دریافت میزان حقوق مدیران اظهارداشت: امروز این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است و مردم این نگرانی را دارند که بعضی از مدیران، خود را از ما بهترون می‌دانند و به جای اینکه مدیریت و مسئولیت را صرف خدمت به مردم بکنند مردم و منابع آنها را صرف منافع خود می‌کنند و وام‌های آنچنانی و حقوق‌های آنچنانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای یک مدت 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته و یا مدیر بانکی مکرر در مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد و اینها برای چه از منابع مردم استفاده می‌کنند؟

سروری گفت: شفافیت مهمترین عنصر تعیین کننده برای بازگشت اعتماد مردم به دستگاه‌های مختلف است چرا که الان اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه ملی ماست، لطمه خورده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت، شهرداری، قوه قضاییه و مجلس باید نسبت به شفاف‌سازی عمل کنند تا مشخص شود که چه کسانی دارند از این فرصت‌ها سوء استفاده می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند که این اقدامات له شدت آفت‌آفرین است و از همه مهمتر اینکه امروز به ضربه خوردن به اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه کشور است مواجه هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بازوند
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
این دولت گند زده به ملت و نظام
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
درواقع اینان حق و حقوق مردم را دریافت میکنند این در حالیست که پرداخت حقوق کارمندان بینوا چند ماه عقب می افتد به اسم اینکه بودجه نداریم خب بودجه مملکت را اینان دریافت میکنند و چیزی به کارمندان بیچاره نمیرسد. اینان باید اموالشان مصادره و محاکمه شوند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
کی به کیه !!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
امیدوارم سایت روشنگر مثل 598این کار را ادامه دهند ومردم رااز دزدی این مدیران اگاه سازند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها