امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۳۱۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۱ تير ۱۳۹۵
هافبک گلزن تیم فوتبال صبا با عقد قراردادی به مدت یک فصل از نماینده استان قم جدا و برای لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های برتر کشور راهی تیم فوتبال نفت تهران شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،در حالی که هنوز وضعیت تیم فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص نیست بازیکنان این تیم یک به یک تیم‌های جدید خود را معرفی می‌کنند تا صبا برای دوره جدید لیگ برتر با مشکلات زیادی مواجه باشد.

صبای قم هنوز تکلیف کادر فنی و بازیکنان خود برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را مشخص نکرده زیرا هنوز وضعیت حامی مالی این تیم برای شانزدهمین دوره بازی‌های جام خلیج فارس معلوم نشده و مردم قم و هواداران این تیم منتظر تصمیم مدیران صبا هستند.

به همین دلیل بازیکنان زیادی از جمله محمدامین آرام‌طبع، امیرحسین صادقی، پیام صادقیان، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرید بهزادی کریمی و چند مهره دیگر رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شده‌ و راهی دیگر تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران شده‌اند تا صبا وضعیت دشواری برای آینده داشته باشد.

دیگر بازیکنی که تصمیم به جدایی از تیم فوتبال صبای قم گرفت تا در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای تیم دیگری بازی کند، اکبر صادقی است که بعد از صبای قم تیم نفت تهران را برای دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب کرد.

صادقی 32 ساله که تخصص بازی کردن در خط میانی و هافبک را دارد و از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در زمان حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد، بعد از حضور در صبا اکنون باید با پیراهن نفت در لیگ برتر به میدان برود.

صادقی بعد از اینکه در لیگ‌های یازدهم تا سیزدهم برای صبای قم بازی کرد در دوره چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تیم پدیده خراسان پیوست و سپس با جدایی از این تیم در دوره پانزدهم لیگ برتر راهی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شد اما در میانه راه با جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بار دیگر به قم آمد و برای صبا بازی کرد.

این هافبک شوت‌زن، گل‌ساز و گلزن در نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران برای ذوب‌آهن اصفهان در 13 بازی به میدان رفت و تنها یک گل زد اما در دور برگشت همان فصل به تیم صبای قم آمد و در جمع شاگردان علی دایی به میدان رفت و دو گل برای صبای قم در 13 بازی به ثمر رساند.

صادقی که تا پایان بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با صبای قم قرارداد بسته بود به پیشنهاد باشگاه نفت تهران پاسخ مثبت داد و با این تیم برای حضور در لیگ شانزدهم قرارداد بست تا یکی دیگر از جدا شده‌های صبای قم بعد از لیگ پانزدهم لقب بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها