أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۳۱۲۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۱۱ تير ۱۳۹۵
علی کریمی هافبک تیم سپاهان اولین لژیونر ایران در کشور کرواسی خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، این ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به زاگرب رفته است که از شانس خوب او زلاتکو کرانچار سرمربی سابقش در اصفهان هدایت آبی های پایتخت کرواسی را برعهده گرفته است.

آخرین نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کریمی بعد از گذراندن تست های پزشکی با قرارداد 5 ساله به این تیم می پیوندد تا در دوران تازه ای از فوتبالش قرار بگیرد. او در صورت درخشش در دیناموزاگرب می تواند به تیم های بزرگ اروپایی منتقل بشود. دینامو تیمی است که به کشف و پرورش استعدادهای بزرگ فوتبال اروپا مشهور است و انتقال های بزرگی ازاین تیم به تیم های اروپایی انجام شده است. 

علی کریمی که بعد از مذاکرات طولانی با مدیران سپاهان به دشواری رضایت خود را برای حضور در اروپا گرفته و حالا که این انتقال به سرانجام رسیده همه امیدواریم اتفاقات خوبی در انتظار این بازیکن جوان باشد.

وب سایت دیناموزاگرب دقایقی پیش این خبر را در صفحه اول خود منتشر کرد و به این بازیکن ایرانی خوشامد گفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها