أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۱۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۴۷     ۱۱ تير ۱۳۹۵
نامه درخواست از وزیر امور خارجه برای پیگیری وضعیت دیپلمات‌های ایرانی در بند رژیم صهیونیستی (#free4diplomats)، برای امضای الکترونیکی عموم مردم روی سایت فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، نامه درخواست از وزیر امور خارجه برای پیگیری وضعیت دیپلمات‌های ایرانی در بند رژیم صهیونیستی (#free4diplomats)، برای امضای الکترونیکی عموم مردم روی سایت فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» قرار گرفت. در متن نامه‌ی مردمی به دکتر ظریف آمده است:

جناب آقای دکتر ظریف

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام

شاید وقت‌اش رسیده باشد یک بار دیگر سراغ پرونده‌ی بازی برویم که سال‌هاست در قفسه‌های بایگانی وزارت خارجه خاک می‌خورد.

سی و چهار سال پیش در روز چهاردهم تیر سال 1361 چهار هم‌وطن، فرسنگ‌ها دور از مرزهای کشور، در حال انجام وظیفه برای سرزمین مقدس‌مان، در میان غباری از نیرنگ و دروغ گم شدند. این واقعه تا امروز یکی از طولانی‌ترین گروگانگیری‌ها در تاریخ بشر است.

ما امضاء کنندگان این نامه درخواست می‌کنیم با همه‌ی آن توان، تعهد و حساسیتی که از شما سراغ داریم، تلاشی تازه را برای روشن شدن سرنوشت این پاره‌های تن‌مان آغاز کنید.

امیدواریم به یاری خداوند و پی‌گیری موثر شما به زودی سرنوشت این چهار نفر یعنی احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگا‌ر مقدم روشن شود تا بعد از گذشت بیش از سه دهه با افتخار به آغوش میهن پاک و عزیزمان بازگردند.»

بر اساس این گزارش، علاقمندان می‌توانند این نامه را در سایت فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به آدرس (http://istadehdarghobar.ir/letter.php) به صورت الکترونیکی امضا کنند.

همچنین محمدحسین مهدویان، امروز (جمعه) به مناسبت سالگرد ربوده شدن دیپلمات‌های ایرانی به همراه چندتن از همرزمان و خانواده آن‌ها در برنامه ماه عسل حضور پیدا خواهد کرد و از آن طریق نیز، درخواست برای امضای این نامه خطاب به وزیر امور خارجه را مطرح می‌کند.

علاوه بر این، در روز قدس و در غرفه #free4diplomats نیز این نامه به همراه پوسترهای فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» برای امضای الکترونیکی در دسترس بود.

بر اساس این گزارش، «ایستاده در غبار» پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر، با ستایش جمعی از اهالی سینما، منتقدان و سیاستمداران روبرو شده است.

این فیلم روایتی از زندگی حاج احمد متوسلیان است که سال‌ها قبل در لبنان ربوده شد اما در روزهای گذشته، خبرهای مختلفی از سلامت ایشان به گوش می‌رسد.

کانال تلگرامی رسمی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با انتشار عکس‌ها، مطالب و تیزرهای جدید از آدرس http://telegram.me/istadedarghobar در دسترس عموم علاقمندان است. همچنین سایت فیلم به آدرس www.istadehdarghobar.ir نیز برای استفاده از تمامی مواد تبلیغاتی و اخبار در دسترس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هادی خلجی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
ازشپا درخواست دارم که تمام تلاشتان رابرای آزادی آنها کنید تا به میهنمان برگردند متشکرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها