أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۱۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۱۱ تير ۱۳۹۵
حسین فریدون دستیار اجرائی رئیس جمهور مداخله در تعیین رئیس بانک رفاه کارگران را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، حسین فریدون با تکذیب ادعای مطرح شده از سوی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، گفت: انتصاب و تغییر روسای بانکها توسط مجمع عمومی بانک و پس از طی مراحل قانونی صورت می گیرد و اصولا فرایند تعیین مدیرعامل یک بانک در حیطه اختیارات و وظائف دستیار اجرائی رئیس جمهور نبوده است.

فریدون ضمن ابراز تاسف عمیق از اظهارات خلاف واقع قاضی سراج افزود: این اظهارات را موجب هتک حیثیت افراد در رسانه ها و مخدوش شدن جایگاه مهم سازمان بازرسی کل کشور می دانم و در عین حال حق پیگیری قانونی به جهت هتک حرمت و افترا را برای خود محفوظ می دانم.

وی در پایان این اینگونه اظهارنظرها را غیرسازنده دانست و یادآورشد: باید در برابر قانون تمکین و از اقدامات خلاف قانون و نیز اظهار نظرهای اختلاف افکن پرهیز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۲۲:۴۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
۰
۰
تو که راست میگی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
اقای فریدون ناچاری تکذیب کنی.
وگر نه گندکاریهاتون فقط به همین محدود نمیشه
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
۰
۰
اقای فریدون تو راست میگی اما ملت شاخ و دم ندارن و خودتی.برادر ریس جمهور باید همچین پستی هم داشته باشد.ولی ما مردم ایران از اقای روحانی عزیز می خواهیم در این مورد با هر کسی که متخلف است برخورد جدی صورت بگیرد حال انکه ان ادم برادرت حسین فریدون باشد.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها