أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۱۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۱۱ تير ۱۳۹۵
وزیر بهداشت گفت: در موضوع فیش‌های حقوقی ضعف از همه است و همه در این موضوع مقصرند و با قربانی کردن چند نفر نمی توان مشکلات را حل کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید حسن هاشمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را تاکید بر آرمانهای انقلاب اسلامی دانست که معتقد است قدس بالاخره یک روز به دست مسلمانان آزاد خواهد شد و این حقیقتی است که به واقعیت خواهد پیوست.

هاشمی علت حضور مردم در این راهپیمایی را ناشی از آزادی خواهی مردم ایران دانست که همواره در طول تاریخ وجود داشته و افزود: فلسطین یکی از آرمانهای مسلمانان است و مردم ایران پذیرفته اند که فلسطینیان مظلوم واقع شده و از خانه و کاشانه خود آواره شده اند بنابراین از مظلوم دفاع می کنند.

وزیر بهداشت افزود: مردم ایران یک آرمان مقدس تری نیز دارند و آن این است که قبله اول مسلمین در اسارت یک مشت آدمکش قرار دارد و تلاش می کنند با کمک سایر مسلمانان جهان آن را آزاد کنند.

هاشمی همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر این که ضعف کدام دستگاه باعٍث موضوع فیشهای حقوقی شده است؟ گفت: ضعف از همه است و همه در این موضوع مقصرند و با قربانی کردن چند نفر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وزیر بهداشت با بیان این که این ضعف، عمیق است ، افزود: این موضوع مربوط به دیروز و امروز نیست و اگر نگاهی به 35 سال گذشته داشته باشیم خواهیم دید که هر کجا از آرمانهای انقلاب فاصله گرفته ایم، آسیب جدی دیده ایم.

وی تصریح کرد: این شیوه که امروز افشاگری می کنند روش انقلاب اسلامی نیست و افشاگری یک ابزار است و آنچه که انقلاب اسلامی دنبال آن بود ، شفافیت است.

وزیر بهداشت گفت: ما به عنوان فرزندان انقلاب آرزو داریم که شفافیت همیشه وجود داشته باشد و معلوم شود که چه کسی از کجا آورده است.

هاشمی افزود: به خصوص کسی که مسئول است باید زندگیش زیر ذره بین باشد و خطا نکند و اگر خطا کرد به بدترین شکل ممکن مجازات شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: وقتی این موضوع تبدیل به ابزار می شود ، کار کرد آن اخلاقی نیست و نتیجه آن هیچ نفعی برای مردم ندارد و مردم فکر می کنند که که همه در حال خیانت و غارت هستند و این به صلاح نظام نیست و مردم در مورد بقیه پرونده هایی از این قبیل که مطرح بوده نیز خاطره ای جز این ندارند.

وی ابراز امیدواری کرد کسانی که حرفهای آنان تاثیر گذار است اجازه ندهند بیشتر از این تخریب صورت گیرد و باید به جای شعار عمل کنیم چرا که مردم با حرف و شعار قانع نمی شوند و باید تلاش کنیم قاطبه مردم را قانع کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها