أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۱۴۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۱۱ تير ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: من خوشحالم که تیم ایران به المپیک صعود کرده و خوشحالی من دو برابر است وقتی مربیان ایران، لوزانو و سیچلو، دوستان و هموطنان من هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل ایتالیا در هفته سوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: ایتالیا در این بازی بهتر از ما بود و با سرویس‌های خود ما را به دردسر انداخت. ما نیز در لحظاتی برای حریف دردسرساز شدیم. تفاوت بازی 2 تیم در ارتفاع بازی آنها بود.

ولاسکو ادامه داد: وقتی وارد سالن شدم، احساسی وصف نشدنی داشتم. جمعیت حاضر در سالن نیز ما را حمایت کرد اما نتوانستیم برنده شویم. شاید در بازی بعدی بهتر شویم.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران تصریح کرد: همسر من در هیچ‌کدام از بازی‌های لیگ جهانی مرا همراهی نکرده بود اما در این بازی‌ها با من به تهران آمد تا در حس خوب من شریک باشد.

ولاسکو گفت: من در سال 2014 به خاطر کشورم مجبور به ترک ایران شدم و اگر پای کشور دیگری در میان بود، هرگز این کار را نمی‌کردم. اما حالا برای من افتخاری است که در خدمت تیم ملی کشورم هستم. وظیفه من بود که تیم ملی کشورم خدمت کنم.

خولیو ولاسکو در مورد وضعیت تیم ملی ایران گفت: تیم ایران حتی در رده بانوان به رشد خود ادامه داده است. من خوشحالم که تیم ایران به المپیک صعود کرده و خوشحالی من دو برابر است وقتی مربیان ایران، لوزانو و سیچلو، دوستان و هموطنان من هستند. من امیدوارم اولین بازی ما در المپیک مقابل ایران نباشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها