أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۳۱۴۶
زمان انتشار: ۰۰:۴۲     ۱۲ تير ۱۳۹۵
گزارش اختصاصی ۵۹۸ از راهپیمایی روز قدس در شهر کربلا:
گروه هایی از عشایر شهر کربلا در کنار پرچم کشورشان و بنرهایی که حاوی جملاتی از امام خمینی و امام خامنه ای درباره روز قدس است، در دست داشته و با شعارهایشان از قدس حمایت می‌کردند./ تصاویر شیخ عیسی قاسم مرجع دینی شیعیان بحرین و شعارهایی در حمایت از این عالم دینی بخشی از راهپیمایی امروز را تشکیل داد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، مراسم راهپیمایی روز قدسصبح امروز با حضور مردم روزه‌ دار در کربلا آغاز شد. زبان تشنه در حدود 16:30 در طول روز و دمای هوای بسیار گرم شهر کربلا، مانع حضور چشمگیر مردم و گروه های حشدالشعبی نشد.



در این بین حضور نسل‌های مختلف عراقی از کودکان، نوجوانان، مردان و زنان و همچنین گروه های مختلف حشدالشعبی قابل توجه است.

گروه هایی از عشایر شهر کربلا در کنار پرچم کشورشان و بنرهایی که حاوی جملاتی از امام خمینی و امام خامنه ای درباره روز قدس است، در دست داشته و با شعارهایشان از قدس حمایت می‌کردند.





پخش آهنگ‌های حماسی عربی در مسیر راهپیمایی نیز از جذابیت های این حرکت بود. گروه‌های حشدالشعبی پلاکاردهایی در دست داشتند که سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از قدس مظلوم در آنها درج شده بود. حضور روحانیت با لباس رزم در بین راهپیمایان نیز قابل توجه بود.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی همچون الموت لامریکا، الموت لاسرائبل، امریکا شیطان الاکبر، هل من ناصر اسلامی لبیک یا سیستانی، هل من ناصر حسینی لبیک یا خمینی، هل من ناصر حیدری لبیک خامنه ای، هل من ناصر حزب الله لبیک یا نصرالله، هل من ناصر مقاوم لبیک عیسی قاسم، به حمایت از علمای شیعه و مردم مظلوم فلسطین پرداختند.



تصاویر شیخ عیسی قاسم مرجع دینی شیعیان بحرین و شعارهایی در حمایت از این عالم دینی بخشی از راهپیمایی امروز را تشکیل داد.

لگد کردن پرچم اسرائیل و آمریکا توسط راهپیمایان و آتش زدن پرچم اسرائیل از حواشی جالب توجه این حرکت بود.









گزارش از : روح الله کرمی راد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها