أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۱۵۲
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۱۲ تير ۱۳۹۵
رییس جمهوری جمعه شب در ضیافت افطار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری ، با سنگین برشمردن مسوولیت اعضای تیم حفاظت از مسوولان کشور، اظهارداشت: تلاش برای حفظ عزت و لطمه نخوردن به عظمت کشور،‌ مسوولیتی سنگین است که اعضای تیم حفاظت بر عهده دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری جمعه شب در ضیافت افطار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری ، با سنگین برشمردن مسوولیت اعضای تیم حفاظت از مسوولان کشور، اظهارداشت: تلاش برای حفظ عزت و لطمه نخوردن به عظمت کشور،‌ مسوولیتی سنگین است که اعضای تیم حفاظت بر عهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این ضیافت افطار که خانواده های اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری نیز حضور داشتند ، با تجلیل از تلاش ها و زحمات اعضای تیم حفاظت گفت: بی تردید در اجر و ثواب فعالیتهای اعضای تیم حفاظت ، خانواده های آنان نیز شریک هستند و می دانند  عزیزانشان در مسیر سخت و دشواری که توام با فداکاری و رشادت است، حضور یافته  و انجام وظیفه می کنند.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "کاملا به حساسیت و اهمیت کار نیروهای حفاظت واقفم"،  افزود: نیروهای تیم حفاظت در کشورمان از سرمایه های عظیم انسانی حفاظت می کنند و در این راستا فرد و شخص مهم نیست بلکه جایگاه ها اهمیت دارند و بی تردید اگر انجام این ماموریت ها در مسیر رضایت الهی باشد، اجر و پاداش بی پایانی خواهد داشت.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضایل بی پایان ماه مبارک رمضان گفت: خداوند در این ماه بر بندگان خود منت گذاشته و ما را شایسته دانسته و بر سر سفره خود دعوت کرده است ، باید قدر لحظه لحظه روزها و شب های این ماه عزیز را بدانیم .

رییس جمهوری اظهارداشت: هر چقدر که به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم رحمت الهی نیز بر بندگان بیشتر ، دلها خالص تر و ذهن ها پاک تر می شود. یک ماه با میزبانی بودیم که بزرگترین فخر و افتخار را بر بندگان خود عطا کرده و در دعاهای دهه آخر ماه مبارک رمضان از محضر خداوند متعال می خواهیم که نام ما را در میان همه بندگان خوشبخت خود قرار داده و روحمان را با شهدا و احسان و نیکوکاری ما را در بالاترین مرتبه قرار داده و پاک و خالص از این ماه خارج شویم.

دکتر روحانی همچنین رضایت به آنچه خداوند بر بندگان خویش عطا فرموده را مورد تاکید قرار داد  .

رییس جمهوری در حاشیه این ضیافت افطار نیز در فضایی صمیمی با پدر و برادر شهید عبدالله باقری از مدافعان حرم و از اعضای یگان حفاظت ریاست جمهوری دیدار و گفت وگو کرد و از مقام شامخ شهدای حرم تجلیل نمود.

 فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری نیزدر ابتدای این مراسم  گزارشی را از فعالیت ها و ماموریت های یگان تحت فرماندهی خود ارایه کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها