أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۱۵۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۹     ۱۲ تير ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از سردار آجرلو تشکر می‌کنم که در زمان کم بهترین تیم را بسته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وی در ابتدای سخنان خود برای تیم ملی والیبال ایران آرزوی موفقیت کرد.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که از تراکتورسازی چه خبر تازه ای دارد و با تیم جوان و خوبش چه می‌کند، گفت: خدا را شکر ، چند مساله مهم است، اول این که بعد از دو سال تقریبا با تیم اصلی وارد بدن سازی شدیم و امیدوارم در سالهای آینده خیلی چیزها برای مردم روشن می‌شود و همه می فهمند که چه اتفاقاتی برای امیر قلعه نویی افتاد.

وی ادامه داد: خوشحالیم که بالاخره یک تیم با انگیزه و جوان و با تجربه داریم. مجموعه خیلی خوبی را درست کردیم که جا دارد از آقای آجرلو تشکر کنم که در کمترین زمان چنین تیمی را بسته ایم و هنوز یک ریال پرداختی نداشتیم و این هم باز لطف خدا است و این برای من بسیار مهم است، واقعیت فوتبال البته داخل زمین است و به این مهم هم خواهیم رسید.

قلعه نویی افزود: الان دیگر من بهانه ای ندارم و خوب تمرین می کنیم و بازیکنان خوبی هم گرفته ایم، سالهای گذشته همیشه در بدن سازی 6 یا 7 نفر بودیم.

وی درباره دستیار پرتغالی خود گفت: آقای رودلوف همکار خوبی بود ولی درگیر کلاسهای خودش شد و گفت که بعید می‌داند امسال کمک کند. سپس از مربی در همان سطح استفاده کردیم و ایشان از دید من فقط بدنساز نیست و من ایشان را یک دستیار خوب می دانم و تمرین دهنده است و آشنایی کامل به امور دارد. امروز با ایشان صحبت کردم و به عنوان یک همکار به ما کمک خواهد کرد.

امیر قلعه نوی در خصوص لغو اردوی تراکتورسازی نیز گفت: وقتی مطالبی را کنار هم گذاشتم، خود من تصمیم گرفتم که کنسل شود، اول این که لیگ احتمال دارد چند روزی جا به جا شود، خروجی سربازها زمان بر بود و در جام شهدا هم هستیم و باید از برگزار کنندگان آن تشکر هم کنیم. به این دلایل خود من تصمیم گرفتم که اردو را لغو کنیم. 18 و 22 تیر دو بازی در تهران داریم و در جام شهدا هم هستیم همین برای ما خوب است.

وی درباره جاسم کرار نیز خاطرنشان کرد: جاسم کرار حسنش این است که در زمین کاری را که باید انجام بدهد انجام می دهد و رک و شفاف است، او وقتی دروغ می شوند، به هم می ریزد، امسال قول داده که یک جاسم کرار متفاوت باشد و به من هم قول داده که عالی کار کند و البته شرط مهمش این است که کسی به او دروغ نگوید. تبریزی ها کرار را دوست دارند و او هم تبریزی ها را دوست دارد. تیم گاهی از مربی انرژی می گیرد و این البته یک رابطه دو طرفه است. خدا را شکر، در یک جلسه تمرین 5 هزار تماشاگر آمدند و امیدوارم در پایان کار شرمنده مردم آذربایجان نباشیم. واقعا در تمرینها بعد از این همه سال تجربه باز هم از مردم انرژی می گیرم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها