يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۱۵۹
زمان انتشار: ۰۲:۲۱     ۱۲ تير ۱۳۹۵
محمد موسوی در نخستین بازی تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی ۲۰۱۶ امتیازآورترین بازیکن تیم کشورمان بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود در هفته سوم لیگ جهانی 2016 با نتیجه 3 بر 2  صربستان را شکست داد. محمد موسوی، در این بازی 17 امتیاز برای تیم کشورمان کسب کرد. مارکو ایوویچ نیز 19 امتیاز برای صربستان کسب کرد.

در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران، از ساعت 18 روز شنبه صربستان به مصاف آرژانتین می‌رود و تیم ایران از ساعت 21 با ایتالیا روبرو می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها