أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۳۸۳۱۶۳
زمان انتشار: ۰۲:۲۵     ۱۲ تير ۱۳۹۵
در صورتی که استقلال بخواهد با حاج‌صفی قرارداد ببندد، او احتمالا 4 هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "جام نیوز"، خرید احسان حاج‌صفی، آخرین هدف استقلال در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم است. هدفی که آبی‌های پایتخت، بسیار به آن نزدیک شده‌اند اما شاید بعضی نگرانی‌ها باعث عقب نشینی آن‌ها شود. حاج‌صفی که علاقه زیادی دارد همچنان در اروپا بماند و بعد از یک فصل ناموفق به ایران برنگردد، هنوز در حال مذاکره با کشورهای مختلف است. در صورتی که حاج‌صفی با تیم‌های اروپایی به توافق برسد، پرونده حضورش در استقلال بسته می‌شود و در غیر این صورت، با آبی‌ها پای میز مذاکره می‌نشیند.

نگرانی استقلال، زمان تصمیم‌گیری حاج صفی است. بازار نقل و انتقالات اروپا، بعد از پایان جام ملت‌ها داغ می‌شود و حاج‌صفی تا 10 شهریور وقت دارد تیم جدیدش را انتخاب کند. در صورتی که او بعد از این زمان تازه بخواهد با استقلال قرارداد ببندد، مشکل قانونی نخواهد داشت اما دوره بدنسازی و 4 هفته ابتدایی لیگ را از دست می‌دهد.

لیگ شانزدهم از ششم مرداد آغاز می‌شود و تا آخر مرداد، 4 هفته برگزار خواهد شد. بعد از آن تعطیلات اردوهای ملی است و اگر استقلالی‌ها نتوانند حاج‌صفی را برای بستن قرارداد در هفته‌های آینده راضی کنند، او اواسط مرداد به تیم اضافه می‌شود و هفته پنجم، برای اولین بار می‌تواند برای تیم منصوریان به میدان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها