يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۱۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۲ تير ۱۳۹۵
امیر آراسته با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی ایران برای مقابله با تهدیدات دشمن گفت: امروز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران به سمت تل آویو و رژیم اشغالگر قدس نشانه رفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، امیر ناصر آراسته جمعه شب در جمع فعالان سیاسی و اعضای ائتلاف بزرگ پیروان امام و ولایت جنوب شرق استان تهران در زینبیه شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که غربی ها کوشیده اند تا از پیشرفت علمی کشور جلوگیری به عمل آورند، اظهار داشت: غربی ها تلاش کرده اند تا جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرد و این امر در موضوع هسته ای قابل مشاهده بود.

وی، تحقیر ملت ها را از جمله برنامه های غرب عنوان کرد و افزود: اصولا غربی ها برای تحقیر ملت ها تلاش می کنند تا به وسیله ابزارهای مختلف جلوی پیشرفت علمی کشورها را بگیرند.

مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ با اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمن در حوزه جنگ نرم بیان داشت: دشمن در حوزه جنگ نرم برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است.

وی تأکید کرد: غرب تلاش می کند تا با استفاده از ابزارها و امکانات گوناگون، اعتقادات ملت ایران را سست کرده و از این طریق به اهداف خود برسد.

امیر آراسته، بی غیرت کردن مردان و بی عفت کردن زنان را از جمله برنامه های دشمن در این حوزه عنوان کرد و بیان داشت: دشمن می کوشد تا در حوزه جنگ نرم اعتقادات را سست کرده و بی غیرتی را در مردان و بی عفتی را در زنان رواج دهد و بدین ترتیب به اهداف تعیین شده خود برسد.

مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با غرب تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، غرب نتوانسته به پیروزی راهبردی برسد و این موضوع بسیار مهمی است.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات دشمن متذکر شد: امروز موشک های جمهوری اسلامی ایران به سمت تل آویو و رژیم اشغالگر قدس نشانه رفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها