امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۳۲۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۲ تير ۱۳۹۵
وقتی که فقط خوانندگان و بازیگران هنرمند محسوب می شوند:
سعید بیابانکی از اساتید شعر و ادبیات ایران در یادداشتی نسبت به دیدار دیشب رئیس جمهور با هنرمندان که به نام اهالی فرهنگ برگزار شده انتقاد نمود و نوشت: "بر پیشانی کارت دعوت هک شده بود دیدار رییس جمهور با اهالی فرهنگ و هنر... سر در ورودی اجلاس سران هم همین را نوشته بودند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، سعید بیابانکی از اساتید شعر و ادبیات ایران در یادداشتی نسبت به دیدار دیشب رئیس جمهور با هنرمندان که به نام اهالی فرهنگ برگزار شده انتقاد نمود و نوشت: "بر پیشانی کارت دعوت هک شده بود دیدار رییس جمهور با اهالی فرهنگ و هنر... سر در ورودی اجلاس سران هم همین را نوشته بودند.



وقتی به اتفاق تعدادی از دوستان شاعر که هم پژوهشگرند هم استاد دانشگاه وارد سالن شدیم تعدادی به ما خیر مقدم گفتند... و ما را به سمت صندلی هایی در کنار سالن و آن عقب عقب ها هدایت کردند... اطرافم را نگاه کردم... خیلی ها بودند.

نویسندگان بزرگ مترجمان نقاشان خوشنوسان مجسمه سازان و بعضا شاعران پیش کسوت... ولی دست اندرکاران فقط دنبال هنرپیشه ها و خوانندگان پاپ می گشتند که دستشان را بگیرند و ببرند ردیف های اول و دوم تا عکس های عکاسان دوربین به دست،خبری شود و (چهره ها) در آن حضور داشته باشند.

ظاهرا چهره یعنی کسی که او را در قاب تلویزیون و در سریال های بی سر و ته دیده باشند یا بر پرده نقره ای یا روی جلد مجلات زرد .... احساس کردم دیدار دیشب رییس جمهور بیشتر با ستاره های سینما و خوانندگان پاپ بود تا اهالی فرهنگ ... مطالبات این جماعت را هم از رییس جمهور بروید در خبرها بخوانید که از چه جنسی بود .... من دیشب به شخصه از اهالی پیش کسوت فرهنگ و هنر که چون چهره مناسب عکس های خبری نبودند و آخرهای سالن روی صندلی های فرعی نشسته بودند خجالت کشیدم..."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۱
۲
حالاردیف اول مینشستی بازم اعتراض میکردی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
"آستین" و "پلو" داستان خوبی بود.یادش بخیر
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۳
۰
آقای بیابانکی! چطور حاضر شدید بر سر سفره‌ای بنشینید که ...؟
پاسخ
علی اصغر کوثری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
۳
۱
خجالت آور است این فرد طلبه است که بین این زنان آنچنانی ایستاد است؟ و اسلاما!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۲
۰
خجالت ر ا باید دیگران بکشند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۴
۱
افطاری با طعم بازیگرانی که روزه نمی گیرن
اخه روحانی از جبیب خودش هر شب افطاری میده
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
۲
۰
علتش اینه این بازیگران تو چشم هستند

اما اون شاعری که کتابش به چاپ دهم رسیده را مردم نمیبینند
پاسخ
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
۱
۱
اخه سعیدجان بااون زبان سرخ وکله کچلت توقع هایی داریا؟؟؟ صندلی جلومال عقلا نیست برا ابرو ومو قشنگهاس انگاریادت رفته اقا سال دیگه به رای نیازداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها