يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۴۶۴
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۱۳ تير ۱۳۹۵
حسینی توجهی به تذکر مطهری نکرد و سخنانش را ادامه داد. مطهری چندباری تهدید کرد که بلندگو را قطع می کند و دست آخر این کار را عملی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، امروز محمود واعظی وزیر ارتباطات میهمان مجلس بود و گزارشی از روند وزارتخانه خود بیان کرد. پس از واعظی، چند نفر از نمایندگان درباره وزارت ارتباطات نطق هایی داشتند. نوبت به فاطمه ذوالقدر،‌ نماینده تهران که رسید هیات رئیسه اعلام کرد ذوالقدر وقت خود را به فاطمه حسینی،‌ نماینده دیگر تهران داده است. حسینی اما در موضوع سخن نگفت. او به دفاع از هجمه هایی پرداخت که این روزها درباره او، پدر و همسرش درباره فیش های حقوقی و سوء استفاده از صرافی می شود.

فاطمه حسینی گفت: همزمان با لیالی قدر، نه به رسم مسلمانی و نه به رسم دینداری و معرفت انسانی اینجانب،‌نماینده و وکیل شما از طریق شبکه های اجتماعی مورد هجمه وسیع و تهمت های ناروا قرار گرفتم به طوری که نه فقط اینجانب بلکه یکایک اعضای خانواده من از افترا و نشر اکاذیب در امان نبودند، پدیده ای که می توان عنوان کرد در سال های اخیر از نظر یورش به حریم شخصی و خانوادگی کم‌سابقه بوده است و با عرض صد تاسف همچنان نیز ادامه دارد.

او ادامه داد: اتهام زنان، شایعه سازان و کینه توزان در حالی بدون ارائه هیچ ادله و مستدلی،‌اینجانب و فعالیت همسرم را به دلیل داشتن شغل قانونی صرافی به فساد هفت میلیارد تومانی نوسانات ارزی متهم کردند که هیچ عقل سلیمی نمی تواند چنین دروغ بزرگی را باور کند.

حسینی گفت: اینجانب ضمن تکذیب تمامی شایعات و تاکید بر اینکه در دو هفته اخیر هیچ اظهارنظری نداشته ام از تمامی کاربران فضای مجازی به منزله حفظ آبرو و حرمت انسان به مصداق آیه 15 سوره نور می خواهم از تولید، نشر و اشتراک گذاری این شایعات پرهیز کنید.

وی تاکید کرد: در برابر این بحران عظیم چه می شود فکر کرد؟ آیا جز این است که شماری از عاملان بحران عظیم 22 میلیارد دلاری سال 91 به دنبال فرافکنی، فرار رو به جلو و اتهام زنی هستند؟

در موضوع نبودن سخنان حسینی، بارها رئیس جلسه را به واکنش واداشت. مطهری چندین بار تذکر داد و گفت: این مطالب را باید در نطق میان دستور خود بگویید اکنون باید در مورد وزارت ارتباطات سخن بگویید. لطفا در موضوع صحبت کنید.

 اما حسینی توجهی به تذکر مطهری نکرد و سخنانش را ادامه داد. مطهری چندباری تهدید کرد که بلندگو را قطع می کند و دست آخر این کار را عملی کرد.

حسینی در انتها از مطهری خواست که با یک جمله نطقش را تمام کند و مطهری دوباره بلندگوی او را باز کرد. در این زمان فاطمه حسینی گفت: تقاضای بنده از مسئولان ذیربط این است که در خصوص هجمه های واقع شده در فضای مجازی برای حفظ شان نمایندگان و دفاع از نمایندگان اقدامات لازم را انجام دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۵
۰
سنگ پای نانو
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۴
۰
اگر راست میگی تمام لیست اموال بابا و شوهر و خودجناب عالی و نزدیکان منتشر بکن
پاسخ
ابادانیم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۰
۰
چقدر اینا پست هستن.
پاسخ
Amir
United States
۰۵:۴۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
۰
۰
سرکار خانم سیده فاطمه حسینی تابعیت اسپانیا رو دارن، انوقت می خوان پیگیر حقوق محرومین ایران باشن.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
۰
۰
تهرانی های محترم معذرت میخوام اما بینش سیاسیتون خیلی پایینه که به امثال چنین کسانی رای دادین.این ها همان دنبال رو های فتنه اند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
باشماموافقم .اما همه مردم تهران به عوامل فساد رای ندادند.البته بصیرت میخواد که حرام خوران نو کیسه ندارند که امثال اینها انتخاب میشن.
جدیدترین اخبار پربازدید ها