يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۴۷۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۱۳ تير ۱۳۹۵
دو دانشجوی آمریکایی با سفر به کشورهای عربی، به شیوه اعراب بادیه نشین ازدواج کردند.
به گزارش پایگاه 598، العربیه در گزارشی به سفر شماری از دانشجویان آمریکایی به کشورهای عربی و ازدواج دو نفر از آنها به شیوه اعراب بادیه نشین پرداخت.

العربیه در گزارش خود آورده است: لیلا شاید هیچ گاه فکر نمی کرد ازدواج به شیوه شرقی را تجربه کند؛ ازدواجی که بسیار برای او شگفت آور بود.

لباس عروسی به سبک بادیه نشینان و برخی آیین های دیگر برای او یک ویژگی منحصر به فرد بود که نشانه های آن بر صورت شانزده آمریکایی نقش بسته بود؛ آمریکایی هایی که همگی برای امتحان تجربه ای جدید و فراگیری زبان عربی آمده و سفر خود را از اردن آغاز کرده بودند.
لیلا می گوید او از دانشگاه تنسی آمریکا آمده است تا با فرهنگ عربی،  زبان و عادات و رسوم بادیه آشنا شود.

وی در خصوص تجربه اش به عنوان یک عروس در بادیه گفت این آیین ها را با وجود تفاوت از آنچه در کشورش هست، دوست دارد.

دانشجویان آمریکایی در مراسم ازدواج سنتی چارلی و لیلا مشارکت کردند، تجربه ای که با آنچه تا کنون با آن آشنا بودند، متفاوت بود.

چارلی نیز در خصوص تجربه خود به العربیه گفت: عروسی واقعا جالب و متفاوت از آنچه در کشور ما می گذرد، بود. من عادات و رسوم این منطقه و زبان عربی را دوست دارم.

دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی در آمریکا بطور معمول دانشجویان خود را به خاورمیانه می فرستند تا با زبان عربی و فرهنگ های شرقی آشنا شوند.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۲۲:۳۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
۰
۰
چطوری با زن کافر ازدواج کرده؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها