کد خبر: ۳۸۳۷۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۵ تير ۱۳۹۵
ملي‌پوش سنگين وزن كشتي ايران گفت: مسابقه انتخابي براي حذف من از المپيك برنامه‌ريزي‌شده بود و من هرگز آقاي خادم را بابت اين ظلم نخواهم بخشيد.

به گزارش پایگاه 598، پرويز هادي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت:‌ بسيار متأسفم كه مسئولان كشتي ايران به حرف‌هايي كه زدند به‌هيچ‌عنوان عمل نكردند، به طوري كه در ظاهر يك حرف زدند و طور ديگري رفتار كردند.

وي ادامه داد: مقرر شده بود مسابقات انتخابي كشتي در اواخر فروردين برگزار شود كه براي سنگين وزن اين مسابقات انجام نشد و به ما اعلام شد كه مسابقه انتخابي بين من و كميل قاسمي برگزار نخواهد شد و در يك تورنمنت خارجي هر كدام عملكرد بهتري داشته باشيد، به مسابقات المپيك اعزام مي‌شويد.

ملي‌پوش سنگين وزن كشتي ايران خاطرنشان كرد: در مسابقات جام جهاني كشتي در آمريكا حساس‌ترين كشتي ايران را من گرفتم كه اگر مي‌باختم تيم ايران حتي سوم هم نمي‌شد، اما برد من زمينه‌ساز قهرماني ايران در اين رقابت‌ها شد.

هادي افزود: در مسابقات ارمنستان نيز من با 4 برد قهرمان شدم و آقاي كميل قاسمي با يك باخت حذف شد و اين رقابت‌ها طبق اعلام مربيان تيم ملي، انتخابي المپيك بوده و من جواز حضور در اين رقابت‌ها را كسب كردم.

وي اضافه كرد: بعد از مسابقات ارمنستان حتي آقاي خادم به من گفت كه انتخاب تو قطعي شده و يك روز استراحت كن و 45 روز به المپيك مانده و بعد از 24 ساعت استراحت تمرينات خود را با وزنه آغاز كن.

ملي‌پوش سنگين وزن كشتي ايران افزود: روانه اردو در تهران بودم كه بعد از خروج از هواپيما آقا رضايي زنگ زدند و گفتند كه قرار شده است براي سنگين وزن مسابقه انتخابي بگذارند و ابتدا 15 روز بعد و بعد 5 روز بعد زمان مسابقه را اعلام كردند و زمان مسابقه را به صبح تغيير دادند.

هادي يادآور شد: من به احترام كادر فني تيم كشتي در مسابقه انتخابي حضور يافتم و آنها هم تأكيد داشتند كه اين مسابقه فرماليته است و انتخابي تو براي ريو قطعي است.

وي افزود: در مسابقه انتخابي هم سه بار كشتي گرفتيم كه هر كدام يك پيروزي كسب كرده و يك كشتي هم مساوي شد و در مجموع امتيازات سه كشتي، برتري‌ 11بر 6 با من است، اما با اين وجود كميل قاسمي را براي المپيك انتخاب كردند كه ظلم آشكار به من است و حتي داوري در مسابقه سوم كه به برد قاسمي منجر شد عليه من بود.

سه بار وزن كم كردم

ملي‌پوش سنگين وزن كشتي ايران با اشاره به كاهش وزن خود نيز گفت: كارشناسان كشتي به‌ خوبي واقف هستند كه كاهش وزن چقدر از انرژي يك كشتي‌گير مي‌كاهد و من در 15 روز سه بار وزن كم كردم و فرصت ريكاوري نداشتم و بدنم تحليل رفته بود.

هادي اضافه كرد: من در كشتي اول برد قاطع 7 بر 3 را كسب كردم و حتي مي‌توانستم با اختلاف 10 امتياز به پيروزي برسم و برنامه‌ريزي‌ شده بود كه با تحليل بدن من در كشتي‌هاي بعدي، حريف را برنده مسابقه انتخابي كنند.

وي تأكيد كرد: در المپيك لندن هم به من اجحاف شد و حريف من را به مسابقات بردند و بعد از چهار سال تاريخ تكرار شد و با وجود اينكه حتي سايت فدراسيون كشتي هم نوشته بود كه مسابقات ارمنستان ملاك انتخاب كشتي‌گير برتر به مسابقات المپيك است، با وجود قهرماني، حق من را تضييع كردند و از اين بابت هيچ‌وقت آقاي خادم و افرادي كه با اين تصميم به من ظلم كردند را نخواهم بخشيد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها