يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۷۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۱۵ تير ۱۳۹۵
سخنگوي مركز فوريت‌هاي اورژانس 115 مازندران از تصادف دو دستگاه پرايد حامل سربازان با يك دستگاه سواري پژو خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، ذكريا اشكپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساري با اشاره به اينكه حدود ظهر امروز دو دستگاه پرايد كه حاملان سربازان بودند در روستاي گردكل نوشهر با يك دستگاه سواري پژو تصادف كردند، افزود: سربازان سوار خودرو پرايد بودند كه اين تصادف رخ داد.

سخنگوي مركز فوريت‌هاي اورژانس دانشگاه علوم پزشكي مازندران اضافه كرد: اقدامات درماني اوليه توسط اورژانس در محل انجام شد و مصدومان نيز به مركز درماني نوشهر منتقل شدند.

وي در پايان گفت: مصدوميت سربازان و افرادي كه تصادف كردند، جزئي بود.

به گزارش فارس از شهرستان نوشهر، هشت سرباز مركز آموزش 04 بيرجند نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي شامل چهار شهروند تنكابني و چهار شهروند رامسري سرنشينان دو دستگاه پرايد بودند كه ظهر امروز حين عزيمت به زادگاه‌شان براي مرخصي در جاده كمربندي نوشهر ـ چالوس در منطقه گردگل با يك‌دستگاه پژو تصادف كردند.

مصدومان اين حادثه پس از سه ساعت بستري موقت و سرپايي در بخش اورژانس بيمارستان شهيد بهشتي نوشهر ترخيص شدند و در حال حاضر حال عمومي آنها رضايت‌بخش است.

با اطلاع اين موضوع به امير دريادار خرداد حكيمي فرمانده دانشگاه افسري علوم دريايي ارتش مستقر در نوشهر كه به عنوان فرمانده ارشد آجا در غرب استان مازندران نيز محسوب مي‌شوند، وي در اسرع وقت پيگير وضعيت سربازان حادثه ديده مركز 04 نزاجا از زمان بستري تا لحظه ترخيص شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها