يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۸۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۹ تير ۱۳۹۵
مردم روزه‌دار کشورمان تصاویر سفره‌های رمضانی‌شان را در فضای مجازی منتشر کردند تا جوابی باشد به کسانی که جوانان را به روزه‌خواری ترغیب می‌کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان امسال، برخی از کاربران فضای مجازی اقدام به راه‌اندازی کمپینی در فضای مجازی کردند. آن‌ها با انتشار تصاویر از سفره ناهارشان در ماه مبارک به زعم خودشان سعی داشتند تا مسلمانان را از انجام این فریضه الهی نهی کنند و مخالفت خودشان با این حکم صریح اسلام علنی کنند.

در مقابل این کمپین که تنها در یکی دو کانال تلگرامی فعالیت می کرد، کمپین های مختلفی توسط روزه داران با هشتگ های متعددی تشکیل شد و بسیاری از روزه داران با انتشار تصاویری از سفره های سحر و افطارشاندر شبکه های اجتماعی مخالفتشان را با این افراد نشان دادند.

در ادامه تنها تعدادی از تصاویر سفره های ساده رمضانی را مشاهده می‌کنید:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها