أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۳۹۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۹ تير ۱۳۹۵
فرهاد قائمی پس از پشت سر گذاشتن درمان عفونت ریه خود با کاهش وزن 6 کیلویی رو به رو شد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که بعد از کسب سهمیه المپیک ریو با عفونت ریه به دلیل درگیری با بیماری آنفلانزا رو به رو شده بود، حالا سلامت کامل خود را به دست آورده است و تمرینات او شروع شده. او حالا سخت تلاش می کند تا آمادگی کامل خود را برای حضور در المپیک به دست بیاورد.


قائمی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و می گوید:« در مدت درمان بیماری به دلیل مصرف آنتی بیوتیک ها، شش کیلوگرم از وزنم کم شد و از نظر جسمی به شدت افت کردم. تمریناتم را شروع کرده ام اما آغاز کار بسیار سخت است و باید زودتر خودم را به شرایط ایده آل برسانم. انگیزه زیادی دارم زیرا المپیک در پیش است و می خواهم در این رقابت ها به تیم ملی کمک کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها