أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۴۰۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۰ تير ۱۳۹۵
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت آزمون سراسری سال 95 از بعداز ظهر امروز خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه کنکور سراسری سال 95 در 5 گروه آزمایشی در روزهای پنجشنبه 24 تیر و جمعه 25 تیر ماه در 369 بخش و شهرستان کشور برگزار می‌شوند، کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از بعداز ظهر امروز یکشنبه 21 تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه 24 تیر، آزمون گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر پنجشنبه 24 تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 25 تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعد از ظهر جمعه 25 تیر برگزار می‌شود.

توکلی ادامه داد: در آزمون سراسری سال 95 تعداد 800 هزار و 109 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 509 هزار و 19 نفر زن و 531 هزار و 90 نفر مرد هستند که برای این تعداد با توجه به داوطلبان ثبت‌نام کننده که از 2 یا 3 گروه آزمایشی، یک میلیون و 14 هزار و 274 کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است.

به گفته وی داوطلبان از امروز تا چهارشنبه 23 تیر ماه برای مراجعه به سایت سازمان سنجش و تهیه پرینت از کارت ورود به جلسه خود مهلت دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها