يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۴۲۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۱ تير ۱۳۹۵
ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پس از آماده شدن می‌تواند رقیبی جدی برای ورزشگاه آزادی در بازی‌های تیم ملی باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز طبق برنامه و زمانی که پیمانکار این ورزشگاه تعیین کرده، از 15 مهرماه 95 آماده استفاده است و می‌توان در زمین چمن این ورزشگاه مسابقات را برگزار کرد.

یکی از درخواست‌های کارلوس کی‌روش پس از اینکه با مدیران پیشین ورزشگاه آزادی دچار مشکل شد این بود که بازی نخست ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه مقابل قطر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود. مسئله‌ای که پیگیری شد، اما عملی نه، به این دلیل که زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در تاریخ بازی نخست تیم ملی که 11 شهریورماه است، آماده نمی‌شود. از همین‌رو این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری دیدار ایران - قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان دو بازی خارج از خانه مقابل چین (16 شهریورماه) و ازبکستان (15 مهرماه) برگزار خواهد کرد. دیدار بعدی تیم ملی طبق برنامه مقابل کره‌جنوبی (20 مهرماه) به میزبانی ایران خواهد بود. البته نکته‌ای که وجود دارد، باتوجه به همزمانی دیدار ایران - کره‌جنوبی با تاسوعای حسینی و مصادف شدن با شب عاشورا، فدراسیون فوتبال ایران برای تغییر تاریخ این دیدار تلاش می‌کند تا پیش از این دو تاریخ مهم مذهبی مسابقه برگزار شود و اگر فیفا و AFC با تغییر تاریخ این دیدار موافقت کنند، ممکن است دیدار ایران با ازبکستان هم دستخوش تغییر شود.

با این حال نکته‌ای که در این میان وجود دارد، محل برگزاری دیدار با کره‌جنوبی است. باتوجه به این مسئله که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با کیفیت چمن بسیار بالا تا زمان بازی مقابل کره‌جنوبی آماده استفاده است، احتمال برگزاری دیدار با این تیم در تبریز بسیار زیاد خواهد بود. فدراسیون فوتبال در نظر دارد دیدارهای خانگی ایران در انتخابی جام جهانی 2018 را در شهرهای مختلف برگزار کند که مشهد و تبریز گزینه‌های جدی هستند و احتمال اینکه افتتاحیه زمین چمن جدید ورزشگاه یادگار امام (ره) با برگزاری بازی ایران و کره‌جنوبی باشد، زیاد است. ورزشگاهی که با کیفیت چمن مناسب می‌تواند رقیبی جدی برای ورزشگاه آزادی در دیدارهای خانگی تیم ملی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها