أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۴۴۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۲ تير ۱۳۹۵
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه حقوق‌های نجومی یک زنگ خطر است گفت که این درد از قبل در جامعه وجود داشته و حالا ظهور و بروز کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، پرویز فتاح برای ارائه گزارشی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس حضور یافته بود، اظهار کرد: موضوع حقوق‌های نجومی یک زنگ خطر است نباید با آن تسویه حساب سیاسی کنیم چرا که این موضوع مربوط به این دولت نبوده بلکه دردی بوده که در این جامعه وجود داشته و الان ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی در بخش دیگری از گزارش خود با تأکید بر لزوم سرکشی به منازل محرومین، اظهار کرد: مسکن یک نیاز اساسی است و حمایت شما نمایندگان و دولت را می‌طلبد. من فکر می‌کنم این نقیصه و ضعف می‌تواند حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
۰
۰
فتاح تو خودت حقوق نجومی و سپرده در بانگهای خارجی داری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها