يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۴۴۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۲ تير ۱۳۹۵
برای بار دوم؛
مهلت انتخاب رشته محل در آزمون کارشناسی ارشد سال ٩٥ گروه پزشکی برای بار دوم تمدید شد و داوطلبان در روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی این فرصت را به منظور ارائه مهلت به داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته نشده اند و داوطلبانی که مایل به ویرایش فرم انتخاب رشته هستند ایجاد کرده است.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ٩٥ گروه پزشکی می توانند از ساعت ٩ صبح تا ١٢ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه نسبت به انتخاب رشته و ویرایش فرم اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۵ در ۷۷ رشته و ۵۶ مجموعه رشته برگزار شد.

در این آزمون ۷۲ هزار و ۹۸۹ نفر شرکت کردند و بر اساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی بیش از ۵ هزار نفر در رشته های علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، دانشگاه شاهد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه های وابسته به نیروهای مسلح، داروسازی پذیرفته می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها