يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۴۶۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۳ تير ۱۳۹۵
امیر نوری بزودی فیلم سینمایی «ناردون» را آماده اکران دارد که در آن ایفاگر نقش خاصی شده است.
به گزارش پایگاه 598، امیر نوری، بازیگر، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص آخرین کار خود، گفت: فیلم سینمایی «ناردون» را آماده برای اکران دارم که پانزدهم مرداد ماه به نمایش عمومی در می آید. این فیلم یک کمدی شیک است و امیدوارم که مردم از آن خوششان بیاید و فکر می کنم که کار خوبی باشد.

وی درباره نقش خود در این اثر اظهار داشت: در این فیلم،  پسر مهران غفوریان هستم و فیلمبرداری فیلم در شمال بوده است.

گفتنی است؛ «ناردون» فیلمی سینمایی به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور است و بازیگرانی چون امیر نوری، امین حیایی، لیلا اوتادی، مهران رجبی و مهران غفوریان در آن به ایفای نقش می پردازند.

نوری نظر خود را راجع به فیلم «رسوایی» که اخیرا بر پرده سینما دارد، این گونه بیان کرد: «رسوایی» فیلم خوبی نبود، ولی به هر حال این هم یک فیلم است و فیلم خوب و بد با هم است. «رسوایی» متاسفانه جوری که انتظار داشتیم، نشد و اگر از آن استقبالی هم صورت گرفت به خاطر ده نمکی بود که اسمشان هم پر فروش است.

شایان گفتن است که رسوایی 2 عنوان ششمین فیلم از کارهای مسعود ده نمکی است که اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، امیر نوری، مهران رجبی، سحر قریشی و رامین راستاد در آن به ایفای نقش می پردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها