أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۴۶۶۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۲۴ تير ۱۳۹۵
لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که به خاطر توهین‌هایی که در این چند سال به او شده ایران را ترک کرده است.
به گزارش پایگاه 598، خبرآنلاین نوشت: لادن طباطبایی که چند سالی است از فضای سینما و تلویزیون ایران دور بود،به دلایل شخصی ایران را ترک کرد.

او 5 روز قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش،دلیل این تصمیم را توهین‌هایی عنوان کرد که در این چند ساله به دلیل داشتن یک دختر اوتیسمی به او شده است.

یک بازیگر دیگر از ایران رفت
او در بخشی از این پست نوشته است:«چقدر گذاشتمش کلاس،مربی گرفتم،حتی مدرسه اوتیسم گذاشتم و چقدر دوست داشت...نگذاشتند...هزار حرف و تهمت و توهین.هزار انگ و نفرین.»

لادن طباطبایی ایرانی متولد ۱۳۴۹ در تهران از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شده‌است. او در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند.از لادن طباطبایی فیلمهای «خواهران غریب» و سریال «ولایت عشق» در خاطره ها مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سروناز
-
۰۹:۲۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
۰
۲
گرچه جاش نیستیم که سختی هاشو بفهمیم اما واقعا راهی غیر فرار به خارج از کشور نیست ؟؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
بله به عنوان یک خانواده اوتیسمی باید بگم هیچ راهی نمی بینم برای سیستم داخلی این بچه ها و خانواده هاشون مهم نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
۰
۲
به نظر بنده برگرد بهتره /برای خودش زندگی کند نه برای مردم / نویسنده مطلب : یک معلم دلسوز
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
۵
۱
ناراحت کننده اس. هر کس شرایطش رو داشته باشه و بتونه از ایران بره داره میره.

خدایا چه جامعه ای برامون درس کردن...
پاسخ
علوی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
۰
۳
حالا مگه تو خارج چیکار می خواد بکنه که تو ایران نمی تونست؟!!
پاسخ
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
۳
۱
صد افسوس از نبود چنین هنرمند ی دل هر ایرانی از شنیدن این مو ضوع به درد میایداز خدا میخواهیم کمک رسان این هنرمند گران مایه باشد و در هر کجای گیتی دل ایشان و همسر گرامی و فرزندشان را شاد گرداند
پاسخ
متین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
۰
۲
به نظر میرسد باید هنرمندان و هنرمندنماها تکلیف خود را با نظام مشخص نمایند .....ملت دنبال مانکن نیس دنبال اندیشه ناب است .... انقلاب اسلامی باید در طول عمرش حتما هنرمند معتقد به اصول پرورش دهد و الا میشود این که میبینیم.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
شما یک بار متن رو بخونید بعد حمله کنید بحث سر سیستم وزارت رفاع و بهزیستی هست که براشون بچه های معلول مهم نیست
مربی اوتیسم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
۶
۰
من 9 سال مربی کودکان اوتیسم بودم از بچه 3ساله تا نوجوان 16 ساله همه مدل و همه طیف از این بچه ها را داشتم اما باید برای تذکر به دوستان بگم که متاسفانه در ایران همیچ کاری برای این خانواده ها نمیشه در بسیاری از کشور ها به این خانواده ها یارانه مخصوص میدن پرستار میدن مددکار میدن حتی پرستاری برای دو هفته در طول سال به این خانواده ها میدن تا خانواده بتونن به مسافرت برن اما تو ایران متاسفانه علاوه بر اینکه کمک ناچیزی به این خانواده ها میشه بعضی معلم های ناشایست در مدارس وجود دارند که آموزش لازم رو ندیدن و مهم تر از همه اینکه برخورد ما و فرهنگ ما هنوز نتونسته نه بچه های اوتیسم بلکه هیچ گروهی از بچه های استثنایی رو بپذیره خود شما دوست عزیزی که این مطلب رو می خونی آیا اگر در پارک یک بچه استثانایی ببینی اجازه میدی بچت باهاش بازی کنه؟؟؟؟ جوابشو خودم می دونم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
در مملکت ما یک ماکت دروغین از آنچه باید باشد وجود دارد ! دکترای ما بی سواد و پر مدعا فقط به فکر پولند و همه تلاششان برای بالا بردن تعرفه و حتی زیر میزی را حق خود میدانند ! قضات ما ادای قاضی را در می آورند و جالب اینکه کارشان اهانت به مراجعین است . ! آموزش و پرورش ما بسیار نا کار آمد و بیخود ! مدارک دانشگاهی ما همه بی اساس و بی اعتبار ! آخر معلمی که خود بی سواد است وتربیت درستی ندارد چگونه میخواهد به دیگری سواد و ادب یاد بدهد ! خدا میداند وضعیت فعلی جامعه ما زجر آور است هر کس فرار کند مورد عنایت حضرت حق واقع شده است
جدیدترین اخبار پربازدید ها